Veel collega-lopers kwamen vandaag bij me en het was absoluut glorieus. We hadden meer plezier bij het rennen en praten over het weer, idee?n voor vakantiegeschenken voor een hardloper en waar we door St. Louis konden rennen. Niemand wist echt de beste route om te volgen, maar iedereen was het erover eens dat we East St. Louis absoluut moeten vermijden na zonsondergang.
Dus het was met een vleugje ironie dat we bij het vallen van de avond in het hart van Oost-Louis verloren waren. Samen met mij liep een directeur van het Drury Hotel en een student die strafrecht studeerde. Terwijl we steeds dieper het diepste deel van Nike Internationalist Dames de stad ingaan, denk ik dat ik verantwoordelijk zal zijn voor het verdwijnen van deze twee lokale hoogwaardigheidsbekleders. Het werd erg schetsmatig toen we stopten om de weg te vragen en ze zeiden dat we door deze donkere steeg moesten gaan. Bedankt, broeder, maar ik denk dat we de andere kant op gaan. Benen laten me nu niet in de steek!
Toen we eindelijk de Eadsbrug vonden, was het een welkome aanblik. Met het voetpad verlicht door de stadslichten van St. Louis op de achtergrond, liepen we over de Mighty Miss. Na een maand hardlopen en 1,254 mijlen vanavond stak ik de Mississippi over.
Ik was een beetje verdwaald geraakt tijdens de Endurance 50. Het was de meest ongelooflijke ervaring van mijn leven, maar de planning en de logistiek, de pers en de drukte werden allemaal enigszins overweldigend op een gegeven moment. Ik wilde teruggaan naar de wortels van wat ik leuk vond,Adidas Superstar Mens ik wilde de ziel van het rennen terugkrijgen. Dus ik was een hotel in New York uitgelopen en naar het westen gegaan. Ik was een beetje verdwaald en dacht dat als ik ver genoeg zou rennen, ik mezelf misschien zou vinden.
De Nike Marathon voor dames was afgelopen weekend in San Francisco. Dit is een grote race die elk jaar meer dan 20.000 lopers trekt en tenzij je het doet via een goed doel, worden lopers geaccepteerd via een loterijsysteem. Ik heb nog nooit deelgenomen aan de loterij, het is een op vrouwen gericht evenement en gericht op het vieren van alles wat een vrouw is, maar ik heb de afgelopen jaren de expo bezocht. Er is natuurlijk niet teveel gericht op mannen, maar ik ben dol op de energie van de expo (ze noemen het eigenlijk een expotique). Hier waren enkele preview-opnames die ik heb gemaakt en wat je kunt verwachten op de expo.
Vrijdagochtend keek ik naar mijn twitterfeed (wat is er nog nieuw, toch?) En zag Adidas Zx 700 Damesik enkele gesprekken over gastsprekers op de expo. Dit trok meteen mijn belangstelling toen ik deze drie namen zag
Nadat ze klaar waren met praten met de menigte, namen ze een paar Nike publiciteitsschoten opzij. Hoewel er een enorme menigte was om hen te horen praten, was ik verrast dat er niet veel mensen in de buurt waren. Ik kon de kans om beleefd om een ??foto te vragen niet laten liggen.
Shalane was buitengewoon aardig. Vroeg ik en zij verplichtte. Als ik had geweten dat ik vandaag foto's zou maken met een van de snelste Amerikaanse Adidas Zx Flux Womens hardlopers die er was, zou ik een echte camera hebben meegenomen om te voorkomen dat iemand anders een wazige iPhone-foto zou maken - kom op. Houd het stil. Maar het was geweldig om haar te ontmoeten en een foto te maken met een Olympi?r. Hoe cool is dat?