Al meer dan een jaar coach ik een aantal van mijn loopgroepsessies rond het Emirates Stadium. Het is een goede plek om te rennen: goed Nike Air Max Command Femme verlicht, geen verkeer en een brede, vlakke lus. Het hele jaar door vroege ochtenden en late avonden zijn er genoeg andere hardlopers, hondenuitlaters en skateboarders om naar te knikken terwijl je rondjes rent.
Er is maar één probleem Nike Roshe Run Mujer mee - het lijkt in een soort van Noord-Londen GPS-draaikolk en het is een beetje lastig om een ??nauwkeurig idee te krijgen van hoe ver je bent gerend.
Ik heb tussen de 12 en 20 hardlopers in een sessie en velen van hen hebben GPS-apparaten om hun inspanningen te meten, en ze hebben allemaal dezelfde problemen. Je kent het soort dingen: een wild onnauwkeurige wiggly lijn op je kaart en passen die veel sneller of langzamer zijn dan je zou verwachten te zien.
We weten dat GPS-apparaten niet 100% nauwkeurig zijn en van tijd tot tijd kunnen worden afgespeeld, daarom moet u er niet te veel op Nike Air Presto Dames vertrouwen. De beste manier om een ??nauwkeurig beeld van uw tempo te krijgen is met een gemeten afstand (zoals een track) en een stopwatch.
Natuurlijk, als je elke week dezelfde lus of route loopt, hoef je niet te weten hoe ver het is Nike Internationalist Damen om te zien of je sneller wordt. En mijn lopers konden de 6x 1 ronde van de Emiraten van deze week vergelijken met dezelfde sessie een paar maanden geleden. Maar om te zien hoe uw trainingstempo zich verhoudt tot uw 5k- of 10k-tempo en om ervoor te zorgen dat u met de juiste inspanning werkt, wilt u de afstand weten.
Een van mijn groep stuurde een e-mail naar het info-adres van het Emirates Stadium om hen te vragen hoe ver het buiten hun gebouw was. Het antwoord kwam terug "600 m". Dit was veel korter dan de 800 meter die onze GPS-metingen over het algemeen hadden gemeten en we waren sceptisch over Adidas Zx 750 Donna beide afstanden. We schatten dat de werkelijke afstand die we liepen ergens in het midden lag.
Een architectenplan zou de ‘voetafdruk’ van het gebouw geven, waarschijnlijk de afstand die de inbox van Emirates ons gaf. Maar we rennen Nike Air Max 2017 Dames een paar meter uit de buitenmuur van het gebouw. En terwijl je in een cirkel rent, krijg je meestal een kortere GPS-meting dan correct is (omdat de GPS veronderstelt dat je de kortste afstand tussen twee punten hebt gelopen), wisten we van de passen dat de 800m te lang was.
En zo merkte ik dat ik op een hele koude donderdagavond met een andere Laura de buitenkant van Emirates meet met een uitschuifwiel. We hebben de route gemeten die mijn lopers dicht bij het stadion lopen en een grotere lus die Laura loopt, evenals de afstanden tussen bepaalde beelden. Een hardloper reed rondjes terwijl we rondscharrelden en wilde onze meetresultaten graag weten.
Dit jaar was de derde editie van de Winter Run 10k en mijn eerste keer dat ik meedeed. Toen ik aan het begin stond, praatte ik met de mensen om me heen en het leek erop dat velen Adidas Eqt Support Adv Womens jaar na jaar waren teruggekomen om het opnieuw te gebruiken.
Voor mij was het slechts 20 minuten met de metro om aan de start te komen, maar het lezen van de club T-shirts lopers droegen, anderen hadden veel verder gereisd om hier te komen. Het is een groot evenement op afgesloten wegen door het centrum van Londen en dat had hardlopers aangetrokken, ondanks dat het februari was.
De race had £ 45 inschrijfgeld, waarvan een deel naar Cancer Research UK ging. Ik kreeg een gratis mediaplaats, dus ik heb een donatie gedaan aan CRUK. Ik schreef de naam van de vader van mijn vriend op mijn slabbetje en ging in de rij staan ??met de andere hardlopers en las de woorden op hun rug over wie ze renden.