Terwijl ik door Imgur blader, kom ik een pixelpixel tegen waar iemand de koude harde waarheid over motivatie vastlegt. Hoe perfect getimed. Natuurlijk, op ware Imgur-manier, was de tekst vol met kleurrijke taal, dus ik parafraseer.
In een muziekforum stelde iemand de vraag: "Hoe blijf je gemotiveerd Nike Air Max 97 Mujer om te oefenen?" Het opmerkelijke antwoord ging zoiets als dit ...
“Vergeet motivatie. Het is wispelturig + onbetrouwbaar. Het is beter om discipline te cultiveren dan te vertrouwen op motivatie. Dwing jezelf om dingen te doen. Dwing jezelf om uit bed te komen + oefen. Dwing jezelf eraan te werken.
Motivatie is vluchtig + eenvoudig om op te vertrouwen omdat er geen geconcentreerde inspanning voor nodig is. Motivatie komt naar je toe, je gaat er niet eens achteraan.
Discipline is betrouwbaar omdat u het zelf moet aanschaffen.
De vraag is niet hoe je jezelf gemotiveerd kunt houden, maar hoe je jezelf kunt trainen om zonder te werken. "
Ik denk dat we allemaal weten dat deze woorden feitelijk zijn in bijna elk aspect van het leven. Dit forum ging helemaal over muzikale training + oefenen, maar ik denk dat we dit allemaal kunnen Nike Air Pegasus 83 Womens maken over trailrunning + avontuurlijke training zonder zelfs maar iets van het woord te veranderen.
Wij, mensen, hebben de neiging om te blijven wachten op motivatie om ons in actie te brengen of iets inspirerend te zoeken om onze motiverende vlam opnieuw te doen ontsteken. Hoewel dat gemakkelijk is, is het ook ongelooflijk frustrerend omdat het zelden resulteert in verbluffende resultaten. Uiteindelijk besteden we veel meer tijd aan het wachten op motivatie om ons te vinden dan daadwerkelijk te doen met de motivatie zodra we die hebben verworven.
Dit trof thuis op een manier die mij beangstigt + opwindt. Deze eenvoudige verklaring legde uit waarom mijn motivatie om te rennen, schrijven + cre?ren mij heeft ontgaan. Ik heb gewacht tot het voor mijn deur verschijnt, zijn opdringerige krachten aan mij aanbieden terwijl ik er niets voor terug vraag. Geen wonder dat het niet is verschenen ...
Discipline, aan de andere kant, is iets waar ik achteraan kan, wrang + uiteindelijk vriendschap sluiten als een gewoonte. Nike Air Presto Femme Dat is wat ik nodig heb om te slagen. Eerlijk gezegd is discipline precies wat we zien in de atleten die we zoeken voor motivatie. Ze zijn niet op zoek naar negatieve splitsingen of lopen herhalingen op steile, technische paden omdat ze een tintelende motivatie voelen om dit te doen. Ze doen het omdat ze weten dat hun lichaam ze nodig heeft om de discipline op te graven om te trainen om de komende racedag te kunnen uitvoeren.
Ik mis het een beetje toen ik vaker en minder vaak blogde ... toen mijn leven eenvoudiger was. Het lijkt erop dat ik tegenwoordig alleen maar schrijf wanneer ik dingen heb die ik zo van mezelf op de 'pagina' moet zetten. Een van de bijwerkingen van al deze therapie en meer zelfbewust worden, is mijn eigen motieven in vraag stellen waarom ik ' doe dingen, waarom ik deel wat ik deel - en dan voelt het allemaal Adidas Superstar Mujer zinloos. IN IEDER GEVAL. Vandaag is het International Self Care Day, een initiatief dat is gestart door de Crisis Text Line, een hulpmiddel dat u kunt gebruiken als u midden in een psychische crisis zit. Een hulpbron die ik weliswaar een handvol keren heb gebruikt om te voorkomen dat deze crisis een echte noodsituatie wordt. Ik begon dit jaar pas echt met zelfzorg. Natuurlijk, ik heb manicures en shit, maar het schilderen van sommige chemicali?n op nagels voedt mijn ziel niet echt. (Tenzij we het hebben over snoeprietnagels met Kerstmis.)