Ik heb wat chronische lage rugpijn / beklemming, dus ik moet soms een paar aanpassingen maken. Ik heb dit een paar jaar behandeld, dus ik weet waar / hoe ik me meestal moet aanpassen - geen gebogen rijen / vliegen, geen v-zit. Ik heb geen bijzonder zwakke polsen, maar afvallige rijen hebben nooit voor mijn polsen gewerkt. Toen we deze beweging kregen, heb ik me meteen aangepast en de trainer probeerde me te vertellen om het op mijn polsen te proberen. Ik vertelde hem dat het hen dwars zat, en Nike Air Max 95 Mens dat was hem meteen in orde. Er waren verschillende andere bewegingen die, toen ik meteen de aanpassing deed waarvan ik wist dat die het beste voor mij werkte, op het punt stonden me te vertellen dat ik het verkeerd deed.
Ik heb echt genoten van de les, maar ik zou zeggen dat communicatie in dat soort situaties nogal moeilijk is, omdat het zo luid en snel is. Die energie gaf me een echt competitief gevoel, maar ik zorgde er ook voor dat ik me concentreerde om ervoor te zorgen dat ik de juiste vorm had en niet slordig door de bewegingen snelde om iemand anders bij te houden. Vanwege die communicatie weet ik niet zeker of dit de beste klas is voor een beginner. Meestal kunnen zelfs de meeste intensieve trainingen worden aangepast, maar ik denk dat het belangrijk is om een ??basis te hebben voor ten minste basisbewegingen voordat www.caminosdelabici.es je deze les probeert.
OK, als dit een kerstblog is in december, gaat het grootste deel van januari over de reis van je leven, sorry sorry. Ondanks een aantal intense persoonlijke dingen die gaande waren voordat ik vertrok en het werk op een super drukke tijd verliet, was ik in staat (meestal) met succes een beetje los te koppelen en te compartimenteren, zodat ik van mijn vakantie kon genieten. Een van de keren dat ik met mijn moeder sprak, merkte ze op hoe ontspannen ik klonk.
Lopend door de straat in Airlie Beach, stond ik op het punt van gelukkige tranen en voelde ik me zo gelukkig - dat ik financieel in staat was (we boekten alles apart en niet in één keer, wat ECHT hielp voor een enorme reis als deze) om wees daar, dat werk laat me deze tijd nemen (en ik heb nog steeds bijna drie weken vakantie overgedragen!) en dat ik bij Nike Air Vapormax Damen een van mijn beste vrienden was, en we begrijpen elkaar goed genoeg om echt goed samen te reizen.
Op echt lange, warme dagen draag ik ook een blaas water in mijn rugzak, net als een back-up. Of als ik meer moet gebruiken om op mijn hoofd te gieten, is het leuk om ook wat in mijn pakket te hebben.
Als u ervoor kiest om door waargenomen dorst te gaan, moet u daar rekening mee houden. Naarmate de vermoeidheid toeneemt, kan de perceptie van dorst scheef komen te staan ??en kunnen we vergeetachtig worden. Onze coaches vinden dat mensen die drinken door waargenomen dorst meestal minder drinken dan mensen die op een schema staan.
Dus nu ben je klaar om de duivel op zijn speelplaats onder ogen te zien. Ga erop uit en heb plezier in die hitte!
Natuurlijk heb ik een behoorlijk uithoudingsvermogen. Maar dat compenseert niet het gebrek Nike Cortez Damen aan fast-twitch spiervezels en technische motorische vaardigheden. Ja, ik kan op een fiets meer dan 100 kilometer rijden en ik kan urenlang in een langzaam tempo rondrennen (wanneer ik niet aan de kant word gezet door achillespeesontsteking). Maar dat zijn niet bepaald technische vaardigheden. Kijk me gewoon eens proberen om iets technischs te ski?n of een rotsachtig en steil gedeelte op een mountainbike vrij te maken; het is niet bepaald onberispelijk.
Gelukkig ben ik niet al te competitief - althans ik denk het wel. Zo is het gemakkelijk om in het reine te komen met een middelmatige amateur. Ja, ik doe veel dingen. Ja, ik beweeg veel. Maar alleen omdat ik het doe, betekent dit niet automatisch dat ik lof verdiend omdat ik er 'goed' in ben. Op dit moment ben ik er vrij zeker van dat ik nooit Adidas Superstar Herren op het podium zou komen in een Adidas Zx 750 Femme ultramarathon, noch zal ik de meest gnarste en meest technische lijnen ski?n. Hoewel het absoluut een hyperbolische uitspraak is, voelt het alsof er bijna een oneindig aantal mensen is die echt uitblinken in wat ze doen. Rauw talent, jarenlange training ... Noem maar op; ze hebben het. Ik daarentegen niet.