Ze koos me. Sinds juni heb ik op maat gemaakte trainingen, bevestigingen, zachte begeleiding en vastberadenheid van Adidas Zx 750 Uomo Jenn ontvangen. Ze heeft me geholpen te groeien op manieren die ik nooit voor mogelijk had gehouden en heeft me aangespoord om me aan te melden voor mijn eerste 50-mijlrace. Ik, die in januari 2013 geen 1?4 mijl kon lopen. Ik, die haar eerste marathon afrondde toen de kegels werden opgehaald. Ik, die drie 50k races van DNF had afgelegd voordat hij in 19 graden weer op Bandera finishte.
Surreal is een cop-out, maar dit was precies dat. Toen, in een ander "ik verdien dit niet, maar ik solliciteer" -moment, stuurde ik mijn info in voor een ambassadeurschap met Trail Racing Over Texas - een organisatie vermomd als een groep die races opzet als een manier om hun camouflage te camoufleren waar werk van levens veranderen en eindeloze hoeveelheden gelach en vreugde verspreiden. Als je Rachel en Rob Goyen niet kent, voel ik me slecht voor Nike Internationalist Femme je. Ik was nu geaccepteerd door Trail Sisters, mijn rennende idool en de beste verdomde racegroep in de natie. Was ik echt?
Met de beste coach ter wereld en een team van TROT-atleten achter me, ga ik mijn eerste 50 mijlrace tegemoet. Ik ben uit mijn bedriegersyndroom gedwongen door het zachte porren van Jenn en verwelkomd in de plooien van TROT ondanks mijn aangeboren vermogen om te DNF of de lijn in de onderste 10 finishers tegen te komen. Alles in mijn hardloopwereld is perfect. Mijn gewicht is lager, mijn quads zijn poppin ', en ik kan die kleine booty shorts dragen terwijl ik vuil in het bos ophoop. Langzaam, nog steeds.
Maar mijn wereld bestaat niet in een vacuüm van rennen. Hoewel alles perfect op papier lijkt te gaan en mijn bedriegersyndroom eindelijk is overwonnen, sta ik tegenover een geheel nieuwe demon die mijn race Nike Air Max 720 Femme zou kunnen ontsporen - hartzeer.
Vaak gebruiken we hardlopen als release. Het is tijd om na te denken, om door complexe emotionele patronen te navigeren, om je af te vragen. Deze race is fysiek het moeilijkste wat ik ooit heb gedaan en komt emotioneel na een paar weken.
Ik heb twee weken geleden meegemaakt wat Jenn een 'griepvernauwing' noemt. Toen het eindigde en ik me voorbereidde om mijn training te hervatten, sloeg het leven toe. Hoewel ik niet kan uitweiden, sta me toe om de dingen op te sommen die ik naar die startlijn zal dragen: 1) het verlies van een voormalige student aan zelfmoord, en de schuldgevoelens die gepaard gaan met het niet zijn voor dat kind; 2) het bijna verlies van een ander kind, onmiddellijk daarna, en de emotionele gevolgen van het kijken naar jongeren die het slachtoffer zijn van emotioneel misbruik; 3www.edcandalucia.es ) wetende dat nog een andere student een medische reis begint die geen enkele jonge persoon zou moeten ondergaan; 4) de moeder zijn van een tiener die heeft besloten dat hij klaar is om een ??man te zijn - klaar om op eigen benen te staan, buiten de bescherming van mijn huis. Deze laatste heeft me tot het punt van gevoelloosheid geschud. Het is een vreselijk gevoel om te denken dat je je eigen zoon hebt gefaald, te weten dat hij zal moeten worstelen en vechten en twee keer zo hard moet werken, omdat hij een misvatting over vrijheid heeft gekozen boven de veiligheid van thuis. Er is geen manier om de dingen te typen die ik voel. Ik worstel met het overbrengen van gevoelens, omdat ik emotioneel achterlijk ben en vrees dat uiting van zwakte sympathie zal brengen, wat zout is in de wond van een al ondraaglijk gevoel van falen. Dus daar is het, in zwart en wit, de mooie en gebroken waarheid van mijn raceweek. In plaats van afbouwen, probeer ik het gewoon bij elkaar te houden. Mijn stress is hoog en motivatie is laag. Dus ik moet vechten.
Totdat ik Meg ontmoette, had ik nog nooit het woord 'cicerone' gehoord. Voor degenen die er ook Nike Air Max Tavas Womensniet bekend mee zijn, is het eigenlijk een biersommelier. Dus ze kent haar bierdingen. Het evenement combineerde vier lokale New York-bieren met twee verschillende (heerlijke) chili's. We gingen van licht naar donker - Coney Island Brewing: 1609 Amber Ale; Brooklyn Brewery: Greenmarket Wheat; Ithaca Beer Company Flower Power IPA; en Keegan Ales: Joe Mama’s Milk. Ik vind ECHT echt een IPA leuk, dus ik was opgewonden om de IPA te proberen. Om een ??lang verhaal kort te maken, IPA's kwamen tot stand op een reis naar India door het Britse Indiase leger. (Volledig verhaal hier.) Het was een gelukkig ongeluk dat ze er in feite achter kwamen dat de hop van de IPA antibiotische eigenschappen had. IPA is dus een medicijn.