Als vrouwen, hardlopers, coaches en mensen waren TS-schrijfster Sandi en ik (Ray-haar tweeling!) Het zat om te horen over eetstoornissen bij jonge vrouwelijke hardlopers. We wisten dat onze vrienden dat ook waren. Het verhaal van Mary Cain, waar ze door haar beroemde coach werd beschaamd, was de druppel. Dit was een te grote deal om er niets aan te doen. Met een zetje Adidas Zx Flux Mens van Sandi nam ik de workshop Body-Positive for Runners die ik op mijn plaatselijke middelbare school had gepresenteerd en veranderde het in een document waarvan we voelden dat alle empowered vrouwen, coach, trainer, ouders, enz. Toegang konden hebben tot en vervolgens een workshop geven voor hun eigen hardloopteams voor de middelbare school, middelbare school of universiteit. Het kan ook worden aangepast voor andere doelgroepen, zoals volwassenen, mannen of meisjes in andere sporten. Waarlijk, ons enige doel is dat deze gids in handen komt van zoveel mogelijk mensen, en we kunnen beginnen met terugvechten tegen het lichaam en het eten van mythen die vrouwelijke hardlopers tegenkomen.
Om een ??stap terug te doen en een beetje te vertellen over mijn eigen reis, kreeg ik de diagnose anorexia nervosa in groep 7. De fysieke symptomen Nike Air Zoom Pegasus 33 Mujer waren misschien verdwenen tegen de tijd dat ik naar de middelbare school ging, maar ik had nog steeds grote gewichtsschommelingen, depressie en angst gedurende mijn vroege jaren '20. En zoals ik van veel vrouwen heb gehoord, ging ik vaak zonder een menstruatie. Geen enkele arts leek het erg te vinden. Dit doet me denken telkens als ik iemand anders een soortgelijk verhaal hoor vertellen. Uiteindelijk besloot ik om wat "betekenisgeving" te doen met mijn reis en een masterdiploma in counseling te behalen. Ik wilde niet dat mensen de pijn moesten ervaren waar ik in zat, maar helaas zijn er veel. Vrouwen zijn. Tienermeisjes zijn. En meisjes die nog op de lagere school zitten, zijn ook ... sommige statistieken tonen aan dat 50% van de meisjes zo jong als 10 bang zijn om dik te zijn. Ik ben gezegend genoeg om me te kunnen aanmelden bij Nike Air Zoom Pegasus 31 Femme Girls on the Run, een positief jeugdontwikkelingsprogramma, en meisjes in de 3e tot 5e klas te coachen om hun eerste 5k te lopen. Om te weten dat deze meisjes zich al zorgen maken over hun gewicht, breekt mijn hart. Maar toen we een les hadden over ware schoonheid, hadden die meisjes de juiste antwoorden. Ze weten wat echte schoonheid is, zonder de onderdrukking van maatschappelijke berichten.
In reflectie is deze gids voor hen, voor mij en voor jou. Het lichaam van de vrouwelijke hardloper - een hulpmiddel om een ??positief lichaamsbeeld en gezonde gewoonten bij jonge vrouwelijke hardlopers te promoten omvat: een gedetailleerd overzicht van de workshop, een lichaamspositieve meditatie voor hardlopers, extra gesprekspunten en de middelen die ik het nuttigst vond. Ten slotte zijn er een paar tips voor communicatie met ouders en Nike Air Max 270 Womens gemeenschappen. De PDF is GRATIS, dus deel deze met iedereen die mogelijk ge?nteresseerd is.
Vandaag was weer een geweldige run met mijn geweldige trainingspartner, Rebecca.
Ik had me een tijdje geleden aangemeld voor de Newport Liberty omdat deze zowel goedkoop als geweldig was. Na een waardeloze trainingsweek deze week hoopte ik echt dat al die waardeloze runs de weg zouden vrijmaken voor een goede vandaag, en ik had gelijk.
Ik ontmoette Rebecca om 7.05 uur bij de PATH zodat we om 7.30 uur in Jersey City konden zijn en vier mijl konden instappen voordat de race om 8.30 uur begon. We stapten uit de trein, haalden snel onze slabbetjes en gingen op weg naar Hoboken - 2 mijl heen en terug.
Het lukte ons om een ??paar minuten voordat het geweer afging aan de start te komen. De koralen waren Nike Air Vapormax Femme echt informeel: alleen borden met de tekst "xx Adidas Zx Flux Dámské minuut tempo." We gleden ergens tussen de 9 en 10 minuten, omdat we een snelheid van 9:45 mikten.
De eerste paar kilometer van de baan zijn niet de meest opwindende - je rent gewoon door de straten van de stad - maar het was nog steeds een leuke afwisseling van landschap en het was leuk om een ??paar minuten met Dori te rennen. Rond kilometer 4 komt u in Liberty State Park, waar u het grootste deel van de race blijft.