Hardlopen is een reeks herhaalde inslagen van één ledemaat. Daarom is het belangrijkste voor elke hardloper dat hij op één been kan staan. Zorg er eerst voor dat je dit een minuut kunt doen met een goede stabiliteit aan beide kanten. Leg uw handen aan beide kanten op de bovenkant van uw bekken en zorg ervoor dat uw handen waterpas zijn zonder aan beide kanten te dippen. Zorg er ook voor dat u niet zijwaarts buigt naar het been waarop u staat. Nike Air Max Jewell Uomo Dit zijn veelvoorkomende tekenen van zwakte bij de bilspieren. Ik zou dan aanraden om dat over een oneffen oppervlak (bankkussen / schuim) te brengen en vervolgens over te schakelen naar een toestand met gesloten ogen. Dit zal helpen bij het simuleren van trail en visuele obstakels waarmee je te maken kunt krijgen (regen / duisternis). Nadat je je evenwicht hebt bepaald, is de overgang naar krachttrainingsoefeningen die vooringenomen zijn met één ledemaat de sleutel (bijvoorbeeld: squats met één been, deadlifts met één been, step-ups, step-downs). Al je oefeningen op twee benen doen, zal niet lonen omdat je lichaam je zwakheden heel goed kan compenseren en een onderliggende onbalans zal maskeren als je niet verder wordt uitgedaagd door op één been te gaan staan.
Stap twee is een squat met één been. Elke keer dat u op uw been landt, Adidas Zx 750 Herren zijn de krachten ongeveer 1,5 keer uw lichaamsgewicht door dat been. Dat betekent dat je op één been moet kunnen hurken met een neutrale uitlijning, wat inhoudt dat je je knie op één lijn houdt met je tweede teen en je heupen naar achteren zit. Als je merkt dat je knie de zoom van je broek kruist, loop je het risico op blessures. In de wereld van fysiotherapie noemen we dit dynamische knie-valgus, die gecorreleerd is met verschillende heup-, knie- en enkelblessures en vooral met tendinopathie?n (veelvoorkomende hardloopblessures).
Het goede nieuws is dat er aanwijzingen zijn dat één enkele motorcontrolesessie met een getrainde professional om een ??juiste uitlijning te bewerkstelligen, de manier waarop u uw lichaam laadt aanzienlijk kan veranderen en zo het risico op letsel kan verminderen. Zodra je het formulier eenmaal hebt Adidas Nmd Heren neergelegd, is het doen van squats met één been als een regelmatige oefening een geweldige preventieve maatregel. Het traint uw bewegingsapparaat om de belasting die u op langere termijn gaat uitoefenen aan te kunnen en helpt uw ??vorm stabiel te blijven tijdens vermoeidheid.
Stap drie, laten we eens kijken naar die onderbenen! Wist je dat het kuitcomplex het deel van je lichaam is dat het snelst aan kracht verliest door veroudering? Dit levert vaak een grote bijdrage aan oudere volwassenen met een meer schuifelend type looppatroon. Het goede nieuws is dat dit te voorkomen is met langdurige, consistente krachttraining. Mijn herbeoordelingsteken voor kuitsterkte is dat de hiel van één been omhoog gaat met je knie recht en met je knie gebogen. Ik zie graag> 30 hielverhogingen met gelijke hielvrijheid bij elke lift met de knie recht Nike Air Pegasus 89 Donna (gastrocnemius) en met de knie licht gebogen (soleus) voordat het aantal kilometers wordt verhoogd. Natuurlijk kun je misschien rennen zonder het krachtniveau dat ik zojuist heb beschreven, maar het probleem is dat je een enorme spiergroep mist die helpt bij het absorberen van schokken en dat je knie en heup vervolgens meer belasting zullen opnemen en een verhoogd risico lopen van letsel.
Nee. Geloof het niet. Iedereen kan afvallen als hij er zijn zinnen op zet. (Tenzij je in de eerste plaats niet echt gewicht te verliezen hebt.)
Het is moeilijk en het is niet altijd leuk, maar goede god is het de moeite waard. En het kan leuk zijn als je het haalt.
Afvallen vereist opoffering. Als wat u doet niet werkt, moet u dit waarschijnlijk wijzigen. Geloof me, toen mijn trainer me vertelde brood en zuivel op te geven, dacht ik dat hij ook gek Nike Air Max 97 Mujer was. Ik zou een leven zonder geen van beide kunnen doorgronden. Maar ik wilde veel meer afvallen dan een broodje eten, dus gaf ik het brood en de zuivelproducten op. Ik sneed ook ver terug op happy hours en gefrituurd eten en bracht meer tijd door in de sportschool, en het gewicht viel af.