De openbare commentaarperiode duurde van 11 mei tot 10 juli 2017. Er werden meer dan 2,8 miljoen opmerkingen ingediend.
Uit een analyse door Key-Log Economics - waarbij menselijke recensenten en machine learning werden gebruikt om de inhoud van de 1,3 miljoen commentaren die openbaar beschikbaar waren te bepalen - bleek dat 99,2% van de commentaren tegen een vermindering van de omvang van de nationale monumenten in de executive order review was. .
Een van de hoogtepunten van de analyse:
"Onder Coloradans en inwoners van de staat Washington Adidas Stan Smith Uomo bedraagt ??de oppositie respectievelijk 97% en 98%."
In Colorado en Washington stonden monumenten op het spel en de consensus is onmogelijk te negeren.
Bovendien was Utah de staat met de meeste commentatoren, de thuisbasis van de twee meest controversi?le monumenten, Bears Ears en Grand Staircase Escalante.
Het was een beetje raar om yoga te doen in het midden van een winkel (het was nog niet open, maar toch), maar het was nog steeds best gaaf. De instructeur heeft me een paar keer aangepast, wat ik meestal niet erg vind, maar maakte me gek omdat ik zo strak en moe was. Ik ging een beetje naar binnen om een ??beetje uit te rekken en een beetje zen te worden, niet om perfecte yoga te doen. Hoewel de stank van mijn hardlopen van 8,7 mijl in de hitte waarschijnlijk de score gelijk maakte.
Terwijl we aan het rennen waren, was ik gefrustreerd dat ik dacht dat we langzaam liepen, maar we moesten een paar keer pauzeren voor lichten en zo, wat je kunt zien in het verschil tussen het gemiddelde bewegingsritme Nike Air Max 90 Damen en de tijd. (Mijn Garmin was de eerste 1,7 mijl helemaal uit, dus ik neem die splitsingen hier niet op. Ik heb duidelijk geen 6:12 mijl gelopen. Ik ben Emily niet.)
Na yoga heb ik een extra .33 mijl gelopen om het allemaal uit te voeren tot 9 mijl. Ik was hongerig en pakte een bagel bij Murray's (op aanraden van Sara) en wat kokoswater en ijskoffie.
Alle voedingsmiddelen waar Dr. Duncan het over had, bevatten tonnen voedingsstoffen. Hij had het over een rapport uit 1936 in het Congres, het Rothamsted Report, dat voorspelde dat de Amerikaanse bodem zonder voedingsstoffen zou komen te zitten als we keer op keer op dezelfde grond zouden blijven groeien. In regio's van de wereld waar voedsel wordt verbouwd om de bewoners te voeden, niet om een ??groot deel van de wereld te voeden, zoals in de Verenigde Staten, leven bewoners veel Nike Free 5.0 Donna meer van het land en hebben ze veel minder gezondheidsproblemen, zei hij.
Een appel, zei hij, heeft ongeveer 20 voedingsstoffen; zoiets als een granaatappel, zei hij, heeft duizenden voedingsstoffen.
De superfoods waar Dr. Duncan het meest over sprak waren:
Acai-bessen: (Ja, dit zijn dezelfde als waar er een miljoen spam-sites zijn, maar blijkbaar zijn ze legitiem.) Ze ondersteunen gezonde energie, een gezonde huid, haar en nagels en helpen ook bij gewichtsbeheersing.
Goji-bessen: Ook bekend als "blije bessen" omdat ze feel-good hormonen afscheiden. Dr. Duncan sprak over het geven van deze bessen aan mensen met een depressie en dingen die snel omdraaien.
Noni: Deze is geweldig voor het spijsverteringskanaal, zei hij.
Guarana: Blijkbaar is dit de koffie van de natuur.
Hij had het ook over vitamines van het B-complex (de enige Adidas Nmd Femme vitamine die ik altijd vergeet te gebruiken). Ze veranderen je voedsel in energie zodat je lichaam het effectief kan gebruiken - en ze geven je veel energie. (Ze, ehm, kleuren je plas ook felgeel. Ter info.) Hij is ervan overtuigd dat dit de vitamine is die iedereen over vijf jaar zal slikken.