Een paar maanden geleden bevond ik me in een gevaarlijke situatie die mijn gevoel van veiligheid tot in de kern op de proef stelde. Ik was alleen buiten toen een auto voorbij reed en een man tegen me schreeuwde terwijl hij voorbij suisde. Als vrouw is dit niet ongebruikelijk of zelfs een opvallende gebeurtenis in mijn dagelijkse leven, en daarom negeerde ik het. Een paar minuten later hoorde ik een auto achter me aanrijden en Nike Air Max 270 Herren een deur ging open en dicht. Wat volgde was een interactie tussen mij en twee mannen waarvan ik na?ef dacht dat ze mij nooit zouden overkomen.
Voordien was ik geen vrouw die leefde met een vals gevoel van veiligheid en ik geloofde niet dat deze woordenwisseling nooit had kunnen gebeuren omdat ik onoverwinnelijk was; het was eerder het tegenovergestelde. Ik heb enorme voorzorgsmaatregelen Nike Air Max Classic Bw Homme genomen. Ik ben een vrouwelijke hardloper die eindeloze uren alleen doorbrengt buiten het loggen van mijn mijlen. Mijn tijd is verdeeld tussen hardlopen in de stad en in de buurt en trailrunning en het meeste wordt alleen gedaan. Daarom ben ik opgejaagd door mijn familie, mijn partner, mijn professoren en artikelen over artikelen die me waarschuwen voor de mogelijke gevaren van solo-hardloper Nike Air Max Tavas Mujer zijn. Ik heb tantes gehad met zorgzame harten, stuur me pepperspray en goedbedoelende mannen vragen of ik misschien niet in het donker moet rennen, want dan zou ik niet gebeld worden (alsof mijn rennen in de avond ervoor zorgde dat de mannen schreeuwden) naar mij, niet omdat ze respectloos waren en weinig om mijn gevoel van veiligheid gaven). Ik liep verschillende routes, droeg altijd mijn telefoon, vertelde iemand wanneer ik aan het hardlopen Nike Tanjun Hombre was, droeg nooit een koptelefoon, droeg mijn haar niet in een paardenstaart en reageerde niet op hecklers. Waar ik de grens zou trekken, was met mijn hardloopkleding. Ik weigerde mijn trainingskleding te veranderen als het 100 graden uit was, omdat het om een ??of andere bizarre reden mensen het gevoel geeft dat het de intimidatie kan stoppen (opnieuw de schuld bij de vrouw leggen en www.bristolpirates.co.uk niet bij de man).
Onlangs kreeg ik een e-mail van Heather. Ze was uitgenodigd om een ??video te filmen en moest doorgaan en dacht dat ik misschien ge?nteresseerd was. Omdat ik op zoek ben naar alles wat een goed verhaal kan zijn, besloot ik ervoor te gaan.
Toen ik thuiskwam van mijn werk, stonden er drie cameramensen, twee vertegenwoordigers van een PR-bedrijf en een andere persoon in mijn lobby te wachten. Ik liep een minuut of twee achterop, Nike Air Force 1 Donna dus mijn portier had gebeld.
'Hallo, Theodora? Het is Doug, de portier van je gebouw. Er is ... uhm ... een filmploeg? Hier, wachtend op jou. '
"Ok, ik ben er over twee minuten."
Ik begeleidde de hele crew (letterlijk) naar mijn appartement, waar ze het overnamen.
Helaas kan ik je niet vertellen waar dit voor is totdat de video deze zomer uitkomt, maar ze zeiden wel dat ik foto's van Adidas Zx Flux Hombre de shoot kon plaatsen.