Veel mensen gebruiken terloops de woorden angst en paniekaanval. “Ik ging naar de markt en ze waren op met mijn biologische, knapperige, GGO-vrije pindakaas. Ik kreeg bijna een paniekaanval! ' Werkelijk? Voelde je dat je stikte? Zijn je knie?n begonnen te trillen? Was je uitgeput tot je een dutje nodig had nadat je je pindakaas had gevonden? Nee? Dan had je geen paniekaanval. Een paniekaanval treedt plotseling op, zonder waarschuwing. Je hartslag gaat in seconden van 0 naar 100. Zweten, trillen, gevoelens van onwerkelijkheid en duizeligheid vertroebelen Nike Air Max 270 Homme je visie en denken.
Als je nog Nike Air Max 2017 Herren nooit een paniekaanval hebt gehad, stel je dan voor dat je over een pad loopt en plotseling springt een poema uit de struik direct op je af. Op dat moment zou je alle symptomen van een paniekaanval hebben - en terecht! Een paniekaanval is in wezen de reactie van het lichaam op vechten of vluchten. Wanneer ik rijd en als eerste in de rij sta bij een kruispunt met rood licht, beginnen mijn knie?n te trillen en mijn handen te zweten omdat ik zo bang ben dat ik de controle zal verliezen, mijn voet van de pauze zal halen en het gas zal raken, waardoor ik mezelf en anderen kan verwonden . Omdat de symptomen zo fysiek zijn, voelen aanvallen u uitgeput. Ik moet stoppen als ik door het licht kom, zet de stoel terug in mijn auto en rust om te herstellen.
Gegeneraliseerde angst, in vergelijking met een Nike Air Pegasus 89 Mujer paniekaanval, is meer een chronisch, Nike Cortez Dámské onderliggend gevoel van een naderende ramp. Er is een constant gevoel van gespannenheid. Ik voel me vaak afgeleid door mijn gedachten als ik in de auto zit, Netflix kijk of 's nachts in bed lig. Slaapgebrek en honger hebben maken de angstsymptomen erger en paniekaanvallen waarschijnlijker. Ik moet heel voorzichtig zijn met cafe?ne. Net iets te veel en ik verander in Chicken Little; de lucht kan elk moment vallen.
Een van de meest gedenkwaardige aanvallen die ik heb gehad, was twee jaar geleden. Wat deze paniekaanval zo onvergetelijk maakte, is dat het, ironisch genoeg, me uit een volledig veilige situatie heeft gehaald en me in een potentieel gevaarlijke situatie heeft gebracht. Ik nam eigenlijk een enge situatie die helemaal in mijn hoofd zat en veranderde het in een echte enge situatie.
Ik had Nike Air Max Zero Damen een werkevenement in de vroege ochtend in Redmond, Washington, waarvoor mijn verloofde (Tad) en ik om 04.30 uur het huis (Bellingham, WA) moesten verlaten. We stopten onderweg bij Starbucks en toen ze me mijn koffie gaven, realiseerde ik me dat het een maat groter was dan waar ik om had gevraagd. Ik dronk de hele beker, waar ik uren later spijt van zou krijgen. Na het evenement stopten we om te rennen in een park waar we nog nooit eerder waren geweest, Bridle Trails State Park. Ik voelde me extreem moe door zo vroeg wakker te worden, ik voelde me gespannen door de extra cafe?ne en had honger ondanks het snacken gedurende de hele ochtend. Dit was een recept voor een ramp.
Zoals je weet als je mijn blog langer dan twee seconden hebt gelezen, heb ik vorige maand de Chicago Marathon gelopen.
Er zijn drie soorten marathonlopers: Nike Air Max 97 Womens degenen die beloven er nooit meer een te doen, degenen die zeggen dat ze graag een andere willen rennen ... maar zich er nooit voor aanmelden, en degenen die hun volgende marathon al hebben uitgezocht.
Ik ben de NYRR 9 + 1 aan het afronden, zodat ik volgend jaar NYC kan runnen, en daar ben ik dol op.
Maar na zo hard getraind te hebben en dan geconfronteerd te worden met zo'n hete dag, weet ik dat ik meer in me heb. Ik wil dit najaar nog een marathon lopen. Bovendien lopen Meghann, Leslie en E allemaal tweede marathons. Een van mijn BFF's op de universiteit, Lindsay, runde Long Beach slechts een paar weken na Kauai.
Het is perfect te doen. Alleen niet voor mij, niet dit najaar. Ten eerste wilde ik een marathon lopen waar ik niet naar toe hoefde te vliegen. Marine Corps, Philly en NYC waren allemaal lang geleden uitverkocht. En Nike Air Max 90 Homme mijn lichaam herstelt nog steeds van Chicago. Door de pijn heen gaan om op zondag 6 te rennen, was net als een paar weken eerder 20 rennen.
Ik wil NYC leiden, maar het zal er volgend jaar zijn. En ik ook. Dit jaar neem ik deel aan een Bloody Mary-thon.