Wie vermoedt dat een klein stadje in West-New York zo'n grote verscheidenheid aan paden heeft voor hardlopers, wandelaars en avonturiers om uit te kiezen? Rochester ligt in de nabijheid van het Finger Lakes-gebied en kan niet worden overgeslagen. Katelynn Wagner schreef een uitstekende bijdrage over "Where to Run in Ithaca, New York" en je kunt de twee gebieden gemakkelijk samenbinden voor een serieuze trail-avontuur.
De regio kent vier verschillende seizoenen, van koude, besneeuwde winters tot Nike Air Max Tn Homme hete en vochtige zomers. Herfst is voor de meesten een favoriet seizoen omdat ons gebladerte en bladluisteren spectaculair is. We zijn misschien niet zo bergachtig als andere regio's van de Verenigde Staten, maar de 11 Finger Lakes zijn duizenden jaren geleden gemaakt door glaciaal houtsnijwerk, waardoor een glooiend en technisch landschap is ontstaan. Nadat je de paden hebt bekeken, staan ??zowel Rochester als de Finger Lakes bekend om hun wijnbereiding en lokale brouwerijopties, of ga zwemmen in een van de 11 prachtig schilderachtige meren. Laten we het parcours afbreken.
Om u te helpen op het spoor te blijven, raad ik aan de gratis TrailsROC te downloaden! app. Het biedt kaarten met GPS en trail-razendsnelle kleuren. De app is gemaakt door een lokale non-profitorganisatie met dezelfde naam. Het is een must-have app Nike Air Max 1 Homme voor bezoekers Nike Internationalist Dámské die ge?nteresseerd zijn in het zelfverzekerd verkennen van nieuwe paden.
The Crescent Trail: Dit is de meest populaire optie voor diegenen die op zoek zijn naar een iets meer technisch parcours dichtbij huis, en met veel hoogteverschil voor het gebied. Het hoofdpad is oranje en loopt ongeveer 18 mijl eenrichtingsweg met voldoende goede parkeergelegenheid langs de route en handige plaatsen om water en brandstof te laten vallen. Dit sluit ook aan op The Seneca Trail, die meer rollend en gemakkelijk in de omgang is en 14 mijl lang is. Sommige hartelijke zielen hebben een rondje op de Crescent en Seneca gecombineerd voor een uitgebreide trainingssessie.
Het was de bedoeling dat ik bij Ashley zou dineren, maar mijn kleine Bailey had een buikje van streek, dus ik bleef in de buurt om hem in de gaten te houden. Ik kocht Nike Air Force 1 Womens onlangs Nike Air Max 95 Womens een eend op de boerenmarkt en besloot dat er geen tijd was zoals het heden om het te maken. Ik heb wat gegoogeld en ben begonnen met koken. Ik had gelezen dat je het vet op de eendenborst moet "scoren". Ik interpreteerde dit om te betekenen dat ik aan beide kanten van de borst een paar spleten moest knippen ... dus dat is wat ik deed. Ik kookte de borsten in mijn grillpan zonder extra olie of boter - alsof het steaks waren. Ik kookte ze met hun huid om de smaak van het vet en de huid te behouden. Toen de borsten er gaar uitzagen, bakte ik wat boerenkool en feta (die, zoals Anne P zegt "maakt het beter!") In het overgebleven vet. (Ik denk dat de mooie kookterm hiervoor zou zijn dat ik het vet heb "gereserveerd"?) In een aparte pan heb ik een deel van de Omaha Steak ananassaus opgewarmd die ik lekker vind met een beetje Nike Air Max Tn Donna Aziatische chilisaus en een klein beetje sesamolie . Ik heb wat bruine rijst opgewarmd en voila: Ik ging ook voor een snelle, GEMAKKELIJKE run toen ik thuiskwam van mijn werk. Na het boksen ass-kicking gisteravond, voelde het echt heel goed om een ??deel van de spanning in mijn spieren op te raken en was het een super-ontspannende run.