We keken omhoog naar de teamstand op het grote scherm, maar onze naam werd niet weergegeven op de eerste pagina met resultaten. Er waren meer vrouwelijke teams dan we hadden verwacht.
Ik nam mijn plaats in de omschakelkast in en Josie, met het gezicht van iemand die eraan was herinnerd hoe pijnlijk een 5k kan zijn, gaf me het stokje door. Ze had me 23 minuten in mijn toekomst laten zien en het zag er niet geweldig uit.
Maar toch, op het Olympische circuit met een menigte mensen die juichten, Nike Internationalist Mens zorgde ervoor dat de benen deden wat de geest terughoudend vond. Ik volgde het spoor van hardlopers over 300 meter van het ovaal en de ingewanden van het stadion in. Nadat we een lus onder het stadion hadden genomen, spuwde de route ons uit op de opwarmbaan en vervolgens het park in.
Het was een warme woensdagavond. De race was kort na 18.30 uur begonnen, maar de lucht was nog steeds warm en vochtig. Mijn stokje stopte veilig in de achterkant van mijn beha, ik concentreerde me op de lopers voor me en haalde er zoveel in als ik kon. De 4 km marker leek een eeuwigheid te duren om aan te komen. Ik wil
In mijn verjaardagsloop begon ik in het noorden op de plaats waar de Appalachian Trail de Amerikaanse Route 522 ten oosten van Front Royal kruist. Technisch gezien is deze locatie 3,5 mijl ten noorden van waar het pad het park binnenkomt, maar omdat er geen wegtoegang is naar die specifieke plek, ben ik begonnen bij de kruising. Ik eindigde ook mijn run 3,5 mijl kort van Rockfish Gap omdat ik na 30 uur moe was en dat laatste 3,5-mijlsgedeelte ellendig is. Dit alles gezegd hebbende, in de loop van het gesprek en in een poging om de meest nauwkeurige route te bepalen, verdeelde de groep zich in wezen in vier ‘kampen:’
De puristen: De puristen beweerden dat men eenvoudigweg een kaart van het park zou moeten raadplegen en waar het pad het park binnenkomt en verlaat waar de start / finish van de FKT zou moeten zijn, Nike Air Zoom Pegasus 31 Damen eenvoudig en eenvoudig. Anderen stelden voor dat dit misschien niet de beste route is, omdat die grenzen soms in de loop van de tijd veranderen. Vanaf daar, ingevoerd ...
De logica: de logica betoogde dat de route in wezen zou moeten beginnen en eindigen bij de dichtstbijzijnde kruising van de weg / weg naar de ingang / uitgang, omdat dit mensen een gemeenschappelijk begin- / eindpunt voor toekomstige pogingen geeft en de route vrij houdt van toekomstige veranderingen in grenzen, routeroutes, en meer. Uit die discussie kwamen echter de stemmen van een derde groep tevoorschijn ...
De lokalisten: de lokalisten betoogden dat de lokale trailgebruikers aan elk uiteinde van de route meestal de best uitgeruste mensen zijn om deze vragen over start- / finishpunten te beantwoorden, omdat ze de meest intieme trailkennis van het gebied hebben en www.pepegrafie.de ook privé zijn naar overlevering en legende. Als zodanig moet hun lokale kennis alle kaarten of kruispunten overtroeven. Eindelijk klonk er een eenzame stem in de wildernis ...
De Practicalist: "Zou het niet het beste zijn om gewoon het park in te lopen en een boswachter te vragen waar de Appalachian Trail het park binnenkomt en verlaat? Die mensen werken daar en moeten het beste weten. "
Uiteindelijk realiseerden we ons allemaal dat er ruimte was voor al onze meningen en als zodanig beseften we al snel dat deze discussie een prachtig onderdeel was van onze grote ultrastam. In staat zijn om dit soort dingen te praten met mensen voor wie het er echt toe deed, was belangrijker voor ons dan enig resultaat. Het heeft ons ook aan het denken gezet over wat mensen drijft om lange, zelfgeorganiseerde verkenningen te proberen. Voor mij en Nike Air Vapormax Womens mijn verjaardagsren in het Shenandoah National Park was ik gemotiveerd door een liefde voor het land, een verlangen om mijn liefde voor dat land met de wereld te delen en een poging te wagen die me zou strekken. Ik heb alle drie bereikt, ongeacht waar ik begon en eindigde, en uiteindelijk, althans in mijn geval, dat is alles dat er echt toe deed.