Het pakket bevat twee belangrijke onderdelen, het horloge (uiteraard) en de Nike + sensor die in je schoen past. Ik heb geen Nike hardloopschoenen, Asics Gel Lyte 3 Womens maar gelukkig lijken de meeste merken hardloopschoenen nu een klein gedeelte onder de binnenzool van je schoen te laten voor detectoren van de meeste merken.
Allereerst moet u een programma naar uw computer downloaden, zodat de runs kunnen worden gesynchroniseerd. U moet zich ook registreren op de Nike + -website om uw hardloopgegevens te bekijken. De Nike + is zo zwaar met graphics en flash dat hij erg langzaam aanvoelt, dat is mijn eerste kritiek op de Nike + GPS Watch-ervaring. Het laat je wel veranderen hoe je je run bekijkt tussen mijlen en kilometers, maar wanneer het de run op je Facebook-pagina of op Twitter plaatst, dwingt het iedereen die geen Nike + login heeft om je run in kilometers te bekijken, nogal vervelend voor iemand die treinen in mijlen.
Het horloge zat comfortabel om mijn pols, ik was hier echt blij mee, want ik heb kleine polsen en grote horloges kunnen soms zo strak worden aangetrokken dat het zo stevig aanvoelt dat het de bloedtoevoer naar de hand afsnijdt. Het bedieningsmenu was ook heel gemakkelijk te gebruiken en leidde me niet af met opties die ik niet nodig had. Het horloge deed alles wat ik wilde, behalve een automatische start / stop-functie. Het pakte GPS-signalen mooi en snel op in de zomermaanden toen de lucht helder was, maar ik vond dat het langer duurde om de GPS te koppelen wanneer er een dikke laag wolk was.
Het horloge ging ook goed om met de tijden dat ik in de regen moest rennen, en als je je de zomer van 2011 herinnert, hadden we een aantal heel willekeurige moesson-achtige douches, voornamelijk op zondag en vooral tijdens mijn lange run. Het horloge hield behoorlijk wat lading vast, maar niet zoveel als sommige beoordelingen die ik las beweerden. Ik zou zeggen dat je binnen een week twee mijlen van 7 mijl kunt doen zonder de wacht op te laden, als je meer doet dan zou ik de avond voor een run opladen. Als het horloge Nike Internationalist Femme weinig sap bevat, wordt het alleen gekoppeld aan uw voetsensor en niet aan de GPS, zodat u wat gegevens van een run kunt krijgen, zelfs als het horloge u bijna opgeeft. Het opladen van het horloge duurt niet lang, dus als je je realiseert dat het vlak voor een run een paar minuten opduikt terwijl je je klaarmaakt.
Het uploaden van de gegevens is eenvoudig, u sluit het horloge aan en het Nike + -programma dat u hebt ge?nstalleerd doet de rest. Inloggen op de Nike + -site is lastig omdat het programma Explorer automatisch opent wanneer ik Crome gebruik, dit kan niet worden gewijzigd. De gegevens zijn nuttig, maar ik had graag wat meer detail gewild, het enige dat de gegevens zouden moeten kunnen bieden, is uw gemiddelde paslengte. Met de voetsensor die voetimpacten detecteert en het horloge dat de afstand die je hebt afgelegd Nike Internationalist Damen detecteert, zou het die eenvoudige som moeten kunnen berekenen, maar helaas geeft Nike je die gegevens niet. Er zijn ook websites waarmee u uw run-gegevens kunt downloaden van de Nike + -site als u deze wilt uploaden naar een andere running-site.
Ik hou van het Nike + GPS-horloge, het is niet zonder de fouten die voornamelijk bij de Nike-website liggen, maar als je geen professionele hardloper bent en gewoon een plezierig, gebruiksvriendelijk GPS-hardloophorloge wilt, zou ik het zeker aanbevelen.
Een "dank u" is slechts een begin van mijn niveau van dankbaarheid en waardering voor iedereen die deel uitmaakte van de #BostonStrong-runs die maandag wereldwijd plaatsvonden. Ik ben ongelooflijk trots om deel uit te maken van de hardloopgemeenschap en we kwamen naar buiten en toonden onze steun voor onze collega-lopers, toeschouwers, Adidas Yeezy Boost 350 Donna vrijwilligers, personeel, vrienden en familie.
Ik wilde een speciaal bedankje sturen aan degenen die hun steden hebben georganiseerd. Wauw. We hadden maar een paar dagen om dit samen te brengen en hoe snel het groeide en verspreidde, was ongelooflijk. Van groepen van 5, tot bijeenkomsten van honderd, tot steden waar meer dan 1.000 tot 2.000 mensen hun steun betoonden. Elke run was een eerbetoon aan de geest en passie van een hardloper en onze voortdurende gedachten en wensen voor de slachtoffers van de bomaanslagen in Boston Marathon.
Ik zal meer te zeggen en te delen hebben en nog veel meer mensen te bedanken, maar wilde je laten weten hoe trots ik ben op wat we als gemeenschap hebben bereikt.