Dat wil zeggen totdat ik me inschreef voor de Spartan Beast Race. Het Spartan Beast was een legitieme ass-kicker. Het ging om het lopen van meer dan een halve marathonafstand op een aantal echt steile, technische en zware paden, waarbij Nike Air Max 90 Herren een aantal uitdagende obstakels werden opgezet. Racers moesten door modderpoelen zwemmen, muren beklimmen, onder prikkeldraad kruipen, bulkende tractorbanden over zand heffen, met touw beladen ladders beklimmen, zware speren naar verre doelen slingeren en door een groep gespierde mannen lopen die gewelddadig grote stootkussens op je weg slingeren. Ja, sommige van deze activiteiten waren een beetje gekunsteld en hokey, maar sommige leken realistischer en natuurlijker, en ze waren allemaal extreem veeleisend.
Gelukkig train ik nogal wat en doe ik mee aan andere krachtopbouwactiviteiten dan alleen hardlopen (ja, ik geef het toe, ik ben een Cross Fit-bekeerling), dus ik was in staat om het Spartan Beast te overleven en een andere dag te racen . Maar van alle alternatieve hardloopevenementen die ik heb gedaan, staat deze zeker op nummer Nike Air Max 2017 Uomo één op de intensiteitsschaal.
Misschien was het meest vermakelijke element van de dag echter, toen de aankondiger ons deelnemers liet herhalen: "Ik ben een Spartaan!", Waardoor ik grinnikte vanwege alle andere racers daar die dag, ik misschien de enige was die echt is een Spartaan (dwz mijn afkomst komt uit een regio in Griekenland in de buurt van Sparta).
Als je overweegt om een ??Spartan Race te proberen, zou ik je ten zeerste aanmoedigen om wat bovenlichaam, kern en beenkracht op te bouwen. Deze zullen van pas komen. Oefen dan om voor een spiegel te staan ??terwijl je hemd uitschreeuwt: "WIJ ZIJN SPARTA!" Dat zal je helpen klaar te zijn voor de strijd.
We hebben allemaal pet peeves; die van mij wordt een ultrarunner genoemd. Ja, ik gebruik ultramarathons, maar ik ben geen ultrarunner.
Sta me toe het uit te leggen.
Hoewel Adidas Stan Smith Womens ik niet beweer dat ik enige taalbeheersing bezit - en mijn IQ zweeft ergens rond kamertemperatuur op een koude winterdag - ken ik toevallig een handjevol woorden in het Latijn, een daarvan is het voorvoegsel 'ultra'. Latijn, ultra betekent "voorbij". Zoals de meesten van jullie die dit blog lezen weten, is een marathon 26,2 mijl. Dus een ultramarathon is alles Adidas Zx Flux Damen buiten deze afstand.
Typische ultramarathons vari?ren van 31-mijl (50K) tot 100-mijl of groter. Zodra u voorbij 26,2 mijl stapt, loopt u technisch een ultramarathon. Zoveel is duidelijk. Maar wanneer iemand naar mij verwijst als een "ultrarunner", zeggen ze in wezen dat ik iets ben dat verder gaat dan een hardloper. Vanuit mijn perspectief ben ik nog steeds een hardloper. Ja, ik kan misschien afstanden voorbij een marathon lopen, maar ik kant mijn bovenlichaam nog steeds een Nike Air Max 270 Womens beetje naar voren, gebarent mijn armen in het ritme en zet een voet voor de andere. Dat lijkt mij tenminste wat een normale hardloper doet.
Nog erger is de term 'ultrarunning', wat inhoudt dat er iets wordt gedaan dat verder gaat dan rennen. Wat zou dat zijn? Levitating? Zweven? Misschien maanwandelen zoals Michael Jackson? Wat is precies het doen van iets dat Nike Internationalist Donna verder gaat dan hardlopen?
Nu, ik weet zeker dat je bij deze stap bent, hoewel je dat waarschijnlijk niet bent. Je denkt waarschijnlijk: "Waarom vindt deze man geen verhevener onderwerp om zich op te concentreren?" Zoals, zou Honey Boo Boo echt een tatoeage mogen krijgen als ze zo jong is?
Ik denk dat de echte oorzaak van mijn ontevredenheid over het misbruik van het voorvoegsel 'ultra' is dat ik gewoon veel te veel tijd in handen heb wanneer ik ultramarathons gebruik. Misschien Nike Cortez Damen denk ik de volgende keer aan iets van groter belang, zoals welke toppings het beste passen bij een kaaspizza op mijl 50.