Veel van mijn vrienden racen Nike Air Max 270 Herren dit jaar, sommige voor het eerst! Ik moedig je aan om de actie af te rekenen vanaf zondag 11 juli. De Badwater Webcast is het op één na beste ding om live in de woestijn te zijn. Dus pak een kop ijswater, surf verder naar de webcast en bekijk het epische drama van 's werelds zwaarste footrace zich ontvouwen op uw scherm (bij voorkeur vanuit het comfort van een kamer met airconditioning).
De beste wensen voor alle dappere zielen die deelnemen aan de Badwater Ultramarathon 2010. Ook al is het een hete wind, moge het achter je liggen ...
Noem het een eenderde levenscrisis, maar met mijn verjaardag vorige maand en dit is mijn allereerste vaderdag, wilde ik zien of ik nog wat jeugd in mijn benen had. Op de middelbare school (lijkt zo lang geleden) moesten we een mijl rennen voor basketbal. Ik ben vergeten of we binnen 6 of 7 minuten Adidas Eqt Support Adv Femme moesten finishen, maar ik weet dat ik het kon. Ik wilde kijken of ik het nog kon. Niet te armoedig voor 15 jaar later.
Ik maak regelmatig van de gelegenheid gebruik om mijn sponsors schaamteloos aan te sluiten. De reden dat ik me hier op mijn gemak voel, is omdat ik sterk geloof in hun producten. RoadID is geen uitzondering.
Het is ongelooflijk hoeveel duursporters in een ambulance of een ziekenhuis-ER belanden zonder enige vorm van identificatie. Dit kan allerlei problemen veroorzaken en soms onnodig voorkomen of vertragen dat vitale zorg wordt toegediend.
Ik geef toe dat ik mezelf schuldig bevond dat ik geen identiteitsbewijs bij me had terwijl ik voorafgaand aan mijn betrokkenheid bij RoadID reed Nike Air Max 90 Womens of rende. Eerlijk gezegd heb ik er nooit zoveel over nagedacht. Ik denk dat je dat nooit doet totdat er iets tragisch gebeurt. RoadID Nike Air Max Zero Femme gaat over de meest kosteneffectieve beschikbare verzekeringspolis. Het is niet alleen goedkoop, het is gemakkelijk te gebruiken en heeft geen enkele invloed op uw prestaties.
Super enthousiast voor de afspeellijst van deze week donderdag. We gaan deze week met een thema: Empowerment van vrouwen (defini?ren zoals je wilt) en het lijkt erop dat meer mensen meedoen aan het plezier. Vergeet niet om de Playlist Thursday Catalog te bekijken - een compleet overzicht van de meest recente Playlist Thursday-berichten van collega-bloggers (dit is een Permalink, dus je kunt ze week na week bezoeken). Je bent vrij om deel te nemen, stuur me je URL en ik voeg je toe aan de lijst.
Something Old: dit zijn nummers Adidas Superstar Damen die minstens 5 jaar oud zijn. Ik weet dat het niet te lang is om als oud te worden beschouwd, maar de muziekomzet gebeurt snel. Something Current: dit zijn nummers die het afgelopen jaar zijn uitgebracht. Ik weet het, maar je moet me hier wat speelruimte geven. Iets om te overwegen: dit zijn nummers die meestal niet op de radio te horen zijn en die mogelijk afkomstig zijn van artiesten waar je nog nooit van hebt gehoord of die je hebt overwogen om naartoe te rennen. Dit is de wildcardcategorie, kan oud of actueel zijn.
Als u zonder ID rent, fietst, zwemt, surft, peddelt, enz., Neem dan de tijd om RoadID op zijn minst te overwegen. Als er niets anders is, denk er dan over na voor uw dierbaren.
Ga dan naar buiten en sla hard, wetende dat je in de ongelukkige omstandigheden van een ongeval gedekt bent.