Vorig jaar eindigde ik als 8e algemeen in de 5K en nam ik 3e in mijn leeftijdsgroep (20:53). Het is een kleine 5K, maar ik zal het nemen. Ik zou die tijd graag in de buurt komen of beter. Ik heb de laatste tijd niet al te veel snelheid werk verricht, maar heb tijdens recente trainingen ongeveer 7-ish-minuten mijl vastgelegd op langere runs. Ik denk dat ik er 21 minuten uit kan halen, maar het zullen allemaal lef zijn en zonder rekening te houden met hoeveel het mijn benen voor de Nike Air Max Command Womens helft kapot maakt direct nadat ... goed klinkt? Laten we daarmee doorgaan.
Als je nog steeds ontkent dat hardlopen je er niet goed uitziet, wil je misschien een kijkje nemen in het werk van kunstenaar Sacha Goldberger. Hij fotografeerde hardlopers om precies dit punt te bewijzen (misschien was dat niet zijn bedoeling, maar dat neem ik er vanaf). Hij en zijn team hebben een buitenatelier opgezet in het park Bois de Boulogne, in de buurt van Parijs. Ze stopten met lopers en vroegen hen om een ??paar 100 meter te sprinten voordat ze voor hem poseerden. Hij vroeg hen toen om een ??week later zijn atelier te bezoeken, dobberde naar de negens en poseerde opnieuw. Je kunt de interessante resultaten hier bekijken. Sommige hardlopers lijken meer op hun normale zelf dan sommige anderen. Misschien sprintten ze niet hard genoeg of misschien Nike Air Max 270 Homme is dat precies hoe Parijse hardlopers rollen. Maar dat is niet hoe ik rol - dit is hoe ik rol. Het is geen mooi gezicht, ik denk dat je het daarmee eens bent. Zelfs met make-up.
Geen enkele poging om naar de lessen te kijken die ons door Amerikaanse sitcoms van de afgelopen decennia zijn aangeboden, zou '30 Rock' over het hoofd kunnen zien. Ja, je hebt veel race-medailles, maar heb je Emmy's? Dacht het niet. Tina Fey doet dat ook, en Liz Lemon ook. En dus richten we onze aandacht op wat Liz Lemon ons over onze sport moet leren. Let niet op Jenna Maroney als ze tegen Liz zegt: "Het is een beetje moeilijk om levensadvies te krijgen van een alleenstaande vrouw die haar loopband gebruikt als hanger voor een trouwjurk." Omdat er een heel belangrijke les is die Liz ons kan leren. En dat is het niet - koop geen loopband want het Nike Air Max 97 Femme is zonde van het geld, vooral als je tegenover een park woont zoals Liz. Hoewel dat ook waar is. Nee. Wat Liz Lemon hierheen heeft gestuurd om ons te leren, is dat als je goed wilt zijn in iets, je er niet goed uit hoeft te zien. Denk je dat Liz Lemon die Emmy zou hebben gewonnen als ze was gestopt om dat beetje sla uit haar haar te trekken? Nu-hu. Zou ze hoofdschrijver zijn geworden van een fictieve comedyshow die zwaar is gebaseerd op Saturday Night Live als ze waardevolle tijd had verspild met het controleren van haar kleding op voedselvlekken voordat ze ze 's morgens aantrok? Ga de stad uit. Wat zeg je Op zoek naar heet is de enige reden dat ik überhaupt begon te rennen, dus ik kon een paar kilo vallen, in een skinny jeans passen en mijn ex spijt hebben op de dag dat hij zei: "Ik denk dat we andere mensen moeten zien". Nou,Nike Cortez Dámské ik heb slecht nieuws voor je: rennen maakt je niet heet. Het is het tegenovergestelde daarvan. omdat je weet dat zoveel als je rondhangt aan de bar aan de overkant van zijn kantoor, de tijd dat je die ex echt tegenkomt is wanneer je net een hard track-sessie hebt be?indigd en op zoek bent naar een discrete plek overgeven. De eerste regel van marathontraining is niet 'koop een sportbeha' of 'trek je schoenen aan', het is dit: accepteer het feit dat je haar de komende 3-4 maanden een puinhoop zal zijn en ga ermee door. Ik kan me de laatste keer dat mijn haar beschreven kon worden als iets anders dan vogelknuffel niet herinneren. (Ja, het is een woord.) Maar het is goed. Als je eenmaal beseft dat je er vies uit gaat zien, bevrijd je je om harder te werken, zonder de boeien van sociale conventie en hygi?ne. Omdat dat de weg naar Nike Air Max 270 Damen succes is. Al je kit ruikt als een dakloze erin gestorven? Geen excuus voor het missen van een run - ga erop uit en geef me 5 mijl in halve marathontempo. Is er een man op wie je een geheime liefde hebt in je hardloopclub? Leg de mascara neer - het enige wat ik op je gezicht wil zien is zweet en snot. Je vrienden gaan vanavond allemaal naar een bar en jij wilt ook gaan, maar moet rennen? Ren daarheen en laat zien hoe je die compressiesokken en natte plekken bewerkt. Liz negeert haar uiterlijk niet uit luiheid, ze weet dat zelfs de kleinste nano-seconde besteed aan het reiken om haar rits te doen ertoe kan leiden dat ze haar oog van de prijs aftrekt. En dankzij het spoor dat ze heeft gebrand, weet je nu ook of. Maar dat betekent nog steeds niet dat ik haar deze uitbarsting heb vergeven ...