We zijn er allemaal geweest ... je plant de racedag nauwgezet tot in het kleinste detail, alleen om de dag ervoor wakker te worden, of zelfs * te snakken naar de dag van de warme groet van je gevreesde maandelijkse bezoeker. Het slaat je als een klap in je gezicht. Laten we eerlijk zijn, het maakt niet uit hoe goed we zijn in het volgen van onze cycli, of in harmonie zijn met Nike Internationalist Hommeons lichaam, bij het kiezen van een race (meestal maanden van tevoren), er is geen manier om zeker te weten waar we precies in onze cyclus zijn worden.
Sommige vrouwen zijn gezegend met zeer regelmatige, uurwerkcycli, maar velen van ons hebben grillige cycli, be?nvloed door stress, de uitlijning van de sterren, wat we aten op dinsdag ... je snapt het. Degenen onder ons die redelijk consistent zijn, hebben misschien een redelijk goed idee of we op de dag van de race wat extra spullen moeten meenemen, maar er is meer dan dat. En wie gevangen wil worden gehouden door hun cyclus en probeert eromheen te plannen.
Zelfs als we onze races timen voor de meest geschikte tijd van de maand, lopen we misschien een aantal geweldige evenementen mis en kunnen we ook optimale prestaties opofferen (wacht, wat?!?)Nike Internationalist Womens . Omdat we de hele maand door www.susannabey.es trainingsruns moeten doen, moeten we waarschijnlijk onze unieke reeks omstandigheden omarmen en gewoon doorgaan ... met een paar aanvullende overwegingen.
Laat me een beetje terugspoelen. Het is eerst belangrijk om enkele basisbegrippen over de wetenschap van onze menstruatiecycli te begrijpen, zodat we de potenti?le invloeden op hoe we ons voelen en presteren van dag tot dag beter begrijpen. We gaan uit van een "typische" 28-daagse cyclus (omdat we allemaal hetzelfde en volledig typisch zijn, heb ik gelijk, dames?). De eerste 14 dagen (vanaf het begin van de menstruatie tot de ovulatie) is de folliculaire fase en dag 14-28 is de luteale fase. De folliculaire fase produceert een toename van oestrogeen op dag 5-6, gevolgd door een toename van oestrogeen rond dag 12, wat ovulatie veroorzaakt. Oestrogeen Nike Air Max 270 Femme valt dan af. Opmerking: er Nike Cortez Femme spelen hier ook andere hormonen, maar voor onze bespreking houden we het bij oestrogeen en progesteron.
Ik hou zoveel van elke dames (inclusief de kleinste). Het hebben van hen aan mijn zijde heeft alles voor mij betekend dit jaar. Ik rende met Leah (rechts van me) en ik had haar de dag ervoor gevraagd of ik bij marathonavond kon blijven. Mijn moeder bleef de nacht ervoor altijd bij me en maakte me klaar en het idee om alleen te zijn was overweldigend voor mij. Lea is een van de liefste mensen die ik ken en zei natuurlijk meteen ?? Als je mijn Instagram-verhalen (@theodorable) volgt, weet je dat ik dit jaar wat slechte slapeloosheid heb gehad. Ik was een beetje zenuwachtig omdat ik niet in mijn eigen bed sliep, maar een paar minuten van een meditatie-app, en ik sliep als een baby!
?Heilig geluk. Nike Cortez Damen We nestelden ons met deze kerel en gingen toen zitten wachten om de beurt naar de badkamer. Mijn tante en vader belden terwijl Lea in de rij stond voor de badkamer en ik verscheurde toen ik met hen sprak over mijn moeder die naar me keek en me veilig hield, maar ik koos ervoor om de schoonheid hierin te zien, in plaats van het verdriet. Ik zat en mediteerde terwijl ik op Leah wachtte toen ik overweldigd werd door de brede waaier van emoties die ik voelde.