Het eerste wat ik over deze stijl heb geleerd, is dat het beter is om honger te hebben dan te veel eten te dragen. Omdat ik niet werd ondersteund, moest ik alles van begin tot einde dragen. Geen afval weggooien of extra benodigdheden. Ik had ingepakt op basis van mijn consumptie tijdens het wandelen Nike Air Max 2017 Damen op de Continental Divide Trail (CDT) en Adidas Zx 750 Damen de toegenomen inspanning liet me niet in staat om het type en de hoeveelheid voedsel die ik gepland had in te nemen.
Nu we het over de CDT hebben ... Als een trainingsplan had ik het briljante idee om de CDT van Canada naar Colorado te wandelen. Ik probeerde toen de FKT met 2 dagen rust en was toen van plan de CDT naar Mexico te wandelen. Dit zag eruit als een uitstekend trainingsplan op papier, maar de realiteit is dat thru-hikes je uitputten, zelfs in een ontspannen tempo. Ik was absoluut in vorm, maar ik was niet voldoende uitgerust. Rust is cruciaal voor elke sportieve inspanning, vooral FKT's.
Letsel geneest waarschijnlijk niet tijdens je training. Ik ontwikkelde meerjarige tendinitis nadat ik dit jaar had deelgenomen aan Barkley Marathons. Het stoorde me door de eerste 1000 mijl Nike Air Max 2017 Womens van de CDT en ging toen weg. Ik geloofde ten Nike Internationalist Mens onrechte dat ik beter was. De realiteit is dat ik waarschijnlijk 6 volle weken symptoomvrij moest zijn voordat ik probeerde een FKT te doen, niet 3 weken.
Niet-ondersteunde FKT-pogingen zijn waanzinnig moeilijk. Calorische behoeften meten vanuit huis, het gewicht van het pak beheersbaar maken en toch het vluchtige weer van Colorado plannen, kilometers maken met een zwaar pak en gratis bier weigeren is veel, veel moeilijker dan een zelfstandige inspanning.
Ik zou van oost naar west gaan. Er is waarschijnlijk een goede reden waarom iedereen deze kant op gaat. Misschien betekent het een gok op het weer in de westelijke helft, maar het geeft je zacht terrein om te dekken wanneer je roedel het zwaarst is in plaats van jezelf de eerste 3 dagen te verslijten.
Ik zou een ander pak dragen. Adidas Zx 700 Mujer Ik gebruikte een hardlooppakket (Fastpack 45), maar voor een niet-ondersteunde poging was ik veel meer aan het wandelen dan hardlopen. Het pakket ondersteunde de lading niet goed en leidde tot ernstige pijn. Test het vistuig! Mijn rugzak die ik op de CDT (Gossamer Gear Silverback) had gebruikt, zou beter geschikt zijn geweest.
Ik zou volledig getraind en volledig uitgerust zijn zonder half genezen verwondingen. Hand in hand hiermee is, probeer een FKT niet tijdens een 3000 km lange wandeling!
Het belangrijkste dat ik van deze ervaring heb weggenomen, is de beperkingen van tijd en lichaam accepteren. Ik heb mezelf dit jaar overbelast met Barkley-training, twee thru-hikes (Oregon Desert Trail en CDT) en onderweg een FKT proberen in te drukken. Er is geen tijd om alles te doen. Periode. Accepteer dat en investeer in het doen Nike Air Max 90 Uomo van de dingen die het belangrijkst zijn met volledige aandacht en toewijding, en wees tevreden met wat je hebt gedaan en kunt doen.
Het is een wilde zaterdagavond in NYC, en ik zit op de bank in mijn kreeftjammies, blog en maak me mentaal en fysiek klaar voor mijn 20-mijl-run morgen, en er is geen plek waar ik liever ben. (OK, prima, ik heb wel wat FOMO. Ik ben niet in Dallas met Ashley en Blake, maar ik wist dat het geen goed idee was om het weekend voor een marathon te reizen waarvoor ik niet zo goed getraind ben als ik zou willen zijn.)
Morgen ren ik Nike Air Max 2017 Femme Grete's Gallop, een halve marathon in Central Park, met zeven mijl eerder. Twee heuvelachtige rondjes lopen in het park is niet mijn ideale lange termijn, maar het grootste deel van mijn NYJL-team runt het, gevolgd door een brunch. Omdat ik zo laat in de training ben gesprongen en nog een marathon loop voor NYC (wat ?! Ik kan nog steeds niet geloven dat ik dat doe ...), mijn training is behoorlijk anders geweest dan de rest van het team, dus ik ben blij voor een kans om met sommigen van hen te rennen.