Ik geef toe dat soms het dragen van de fakkel zuigt! Een paar keer heb ik niet de beste woorden gekozen om mijn mening nauwkeurig weer te geven en dat maakte een paar mensen overstuur. Maar weet je, ik ben een veel betere spreker voor die Adidas Superstar Hombre ervaringen. Absoluut verre van perfect, maar beter. Ik had zelfs mensen die het niet met me eens waren over een artikel dat ik schreef over waarom het verkeerd is om vrouwen negatief te bekritiseren. Ik wilde deze mensen wanhopig een les in constructieve kritiek geven en hen vertellen dat het starten van een opmerking met iets positiefs de sleutel is om gehoord en gerespecteerd te worden. In dat geval kwam ik er echter achter dat het beter was om me te concentreren op alle mensen die me bedankt hebben bedankt voor het spreken. Dus ja, iets zeggen kan moeilijk zijn, maar kijk eens naar alle vooruitgang die is geboekt! Uiteindelijk is het bijna altijd de moeite waard en als het niet zo is, kunnen we tenminste zeggen dat we het hebben geprobeerd.
Aan de mensen die vrouwen hebben laten rennen naar waar het nu is, bedankt duizend Nike Air Max Sequent 2 Donna keer voor het spreken! Er is echter nog werk aan de winkel. Te vaak zag ik dit jaar nog steeds een competitief damesveld bij een grote race overschaduwd worden, zelfs als het herenveld niet meer gestapeld of vaak minder competitief was dan de dames (ik was blij te zien dat Clare Gallagher het respect kreeg dat ze verdiende haar tijd bij Leadville 100!).
Ondanks alle goede wetenschap over hoe mannen en vrouwen biologisch verschillend zijn, beweren sommige mensen nog steeds dat er geen vrouwenveld zou moeten zijn op races. Ja, vrouwen kunnen een ultra regelrechte overwinning behalen wanneer competitie niet top is, maar bekijk races zoals The North Face Endurance Challenge San Francisco en je zult zien dat biologie een verschil maakt tussen de elite mannen en de elite vrouwen. We moeten ook nog steeds vrouwen laten weten dat ze Nike Air Max Command Womens echografie kunnen uitvoeren en dat ze zich niet ego?stisch hoeven te voelen omdat ze de tijd hebben genomen om te trainen en iets gezonds voor zichzelf te doen.
Teruggaan naar de Wereldkampioenschappen berglopen, een deel van de reden waarom het zo lang duurde om een ??verandering aan te brengen, is omdat er nog steeds mannen uit andere landen zijn die vinden dat er geen dameskampioenschap zou moeten zijn en dat hun land niet eens om een ??damesteam te financieren. Niet zo lang geleden was ik op pad in een ander land en meer dan eens ging een man sneller dan ik weigerde me te laten passeren, hoewel ik wist dat ik correct in hun taal vroeg om me te laten passeren. Natuurlijk zijn er veel grotere problemen in de wereld, maar ik geloof echt dat het spreken over dergelijke kwesties ons de moed geeft om ons uit te spreken en ook actie Nike Air Max 270 Mujer te ondernemen bij grotere kwesties.
Verder geloof ik oprecht dat de vooruitgang die vrouwen dit jaar hebben geboekt in feite een verschil maakt in de wereld. Het geeft vrouwen van alle leeftijden inspiratie en sterke vrouwelijke rolmodellen om naar op te kijken. In die landen waar mannen vinden dat vrouwen niet moeten concurreren, geeft het die vrouwen hoop. Zoals hardloper Silke Koester welsprekend zei in een recent artikel van Trail Sisters: 'Moeten we mannen (en met name jonge jongens) niet leren dat vrouwen geen bescherming nodig hebben, verdienen ze respect? Moeten we niet allemaal, als een geciviliseerde samenleving, vrouwen in staat stellen om hard te lopen? ”De vooruitgang die vrouwen in 2016 hebben geboekt, brengt ons dichter bij dat soort samenleving. Dat maakt uit.
Je hoeft geen boek te schrijven of een film te Adidas Superstar Herren maken om vooruitgang te blijven boeken voor vrouwen die in 2017 hardlopen. Soms is een Facebook-post 'liken' genoeg! Ik moedig je ook aan om geweldige films of artikelen over vrouwen te delen, discussies te starten, damesraces te volgen (wat nu beter is dan ooit omdat de raceverslagen van vrouwen ook enorme verbeteringen hebben aangebracht), of doe wat je nog meer verplicht voelt. Zelfs als je stem trilt, vind je de moed om iets te zeggen.
Ik heb vandaag mijn appartement niet verlaten, en het is GLORIEUS en hoognodig geweest. Gedurende de verscheidene weken voorafgaand aan mijn reis werkte ik een ton en heb ik het super druk gehad sinds ik terug ben. Ik herinner me de laatste keer dat ik een dag als deze had niet, en goede heer was het herstellend.
Gisteren leidde ik een wandeltocht voor mijn voorlopige meisjes uit de Junior Nike Internationalist Damen League rond de Lower East Side. (Dit jaar ben ik een voorlopige trainer, wat betekent dat ik onze nieuwe leden train.) 'S Nachts woonde ik onze Junior League Fall Fete bij, een liefdadigheidsveiling. Dit was de eerste keer dat ik zonder verantwoordelijkheid kon deelnemen - in voorgaande jaren was ik actief bezig met het inchecken / begeleiden van de pers, of was ik op afroep voor de leden die vrijwilligerswerk deden. En het was geweldig om nul verantwoordelijkheid te hebben.