Als hardlopers willen we afvallen door lichaamsvet te verliezen. Om dit te bereiken, moeten we een bepaald niveau van calorietekort in ons dagelijks leven handhaven. Kortom, we moeten minder calorie?n opnemen dan we verbranden. Ons lichaam reageert door in onze vetvoorraden te duiken om het verschil goed te maken. Terwijl ons vet wordt omgezet in energie, verliezen we gewicht.
Als je nieuw bent in de sport, is de extra werkdruk op je lichaam misschien alles wat je nodig hebt om het calorietekort te cre?ren waarnaar je op zoek bent. Als u een ervaren hardloper bent, kunnen extra kilometers of intensiteit voldoende zijn, maar u zult waarschijnlijk ook enkele wijzigingen in uw dieet moeten aanbrengen om een ??aanzienlijk vetverlies te zien.
Helaas is er geen eenduidig ??antwoord. Het hangt af van 3 belangrijke factoren: de hoeveelheid gewicht die u wilt verliezen, de tijdsperiode waarover u het wilt verliezen en de individuele reactie van uw lichaam op het tekort.
Te vaak beschouwen lopers alleen de eerste 2 factoren. Het is gemakkelijk om vast te houden aan de algemeen aanvaarde vergelijking dat 1 pond (.45kg) vet = 3.500 calorie?n (iets dat Denise Webb en andere di?tisten hebben uitgedaagd) en eenvoudig het aantal kilo's dat u wilt verliezen met 3500 vermenigvuldigt. Deel dat door het aantal dagen, weken of maanden dat je het kwijt wilt en je hebt een stappenplan dat rechtstreeks naar je doel leidt. Of zo lijkt het.
Hoewel de wiskunde (geluid of niet) kan uitvallen, reageert je lichaam mogelijk niet zoals jij dat Nike Cortez Mujer wilt.
Als mensen vragen wat de oorzaak was voor mij om 50 pond te verliezen, antwoord ik meestal "mijn vriend ging trouwen op Aruba, en ik wilde niet het dikke bruidsmeisje op het strand zijn."
Dat is waar, en dat is een gemakkelijke manier om het te zeggen, maar in werkelijkheid was het een reeks momenten waardoor ik eindelijk het gevoel kreeg dat genoeg genoeg was.
Je te groot voelen in een vliegtuigstoel. Gevoel bruto na een weekend van aflaten. Niet in de grootste maat in de winkel passen.
Ik ken de statistieken over hoe gemakkelijk het is om weer aan te komen nadat je het bent kwijtgeraakt, en ik weet hoeveel moeite het kostte om het te verliezen. Ik weet hoe gelukkig ik me voelde toen ik me echt op mijn gemak voelde in mijn lichaam en de opwinding om kleding in een kleinere maat te kunnen kopen en te weten Nike Air Max 2017 Mens dat ik voor Adidas Nmd Femme mijn lichaam zorgde.
En het meeste daarvan heeft me geholpen om op gewicht te blijven. Dat, en dat ik echt een actieve levensstijl heb aangenomen. De meeste weken train ik minstens 4-5 keer per week. Ik train voor mijn vierde marathon. Ik heb 20 helften en vele andere kortere races voltooid. Ik geniet nu echt van sporten.
Maar eten is een lastige minnares. We moeten meerdere keren per dag eten om onszelf te onderhouden en voor een marathon trainen, moet ik ervoor zorgen dat ik voldoende eet om zowel mijn trainingen te voeden als te herstellen. Ik weet wat ik moet eten, maar ik eet het niet.
Ik wend me veel te vaak op gemak. Ik heb een speciale liefde voor Dunkins Donuts en Starbucks ontbijtbroodjes die ik niet echt kan uitleggen. Qua voeding zijn ze niet slecht voor je. Ze zijn beide ongeveer 300 calorie?n, wat Nike Air Max 95 Femme prima is. Ingredi?nten lijst? LOL, ik zal niet eens kijken. Ik ben er vrij zeker van dat het vol onzin is die ik niet kan uitspreken. Maar gemakkelijk en smakelijk.
En ik ben een ongelooflijk sociaal persoon, die momenteel thuis werkt en elke gelegenheid voor menselijke interactie 's nachts aangrijpt. In NYC draait het meeste om voedsel. En alcohol. En jullie weten allemaal dat ik van mijn wijn hou. Ik zeg niet dat ik elke avond dronken ga worden, maar man, klopt die calorie?n.
In Maine had ik twee biertjes voor de lunch met mijn moeder, en daarna had ik later drie glazen wijn in de loop van een avond. Was ik dronken of nam ik andere slechte beslissingen dan het drinken van mijn calorie?n? Nee, maar in de loop van die dag had ik gemakkelijk 500+ calorie?n in alleen alcohol. Ik had een kreeft roll voor lunch met frietjes. En ik Nike Cortez Heren voelde me walgelijk. Opgeblazen, mijn maag stoorde me en was gewoon vies.