Volgens de Griekse legende rende een boodschapper genaamd Pheidippides van de Slag om Marathon naar Athene om aan te kondigen dat de Perzen waren verslagen. Hij rende de hele weg zonder te stoppen, maar stortte in en stierf na het uitroepen van: "We hebben gewonnen!" Het is onbekend hoe ver Pheidippides liep op die noodlottige dag, maar het is ongeveer 25 mijl van Marathon naar Athene, dus dat was de afstand die werd gebruikt toen de marathon voor het eerst de Olympische Spelen in 1896 betrad.
Voor de Olympische Spelen van 1908 in Londen, organiseerden de organisatoren een parcours van 26 mijl dat van Windsor Castle naar White City Stadium ging en eindigde met een gedeeltelijke ronde op het spoor van 3Nike Air Max 97 Damen 85 meter. De totale afstand was 26,22 mijl. De afstand fluctueerde voor de komende 13 jaar totdat de Internationale Amateur Atletische Federatie de standaardafstand op 26,22 mijl in 1921 instelde. Dat is waar het sindsdien heeft gestaan, en dat is iets waar je aan kunt denken tijdens die lange trainingsruns.
Veel hardlopers zweren bij ijsbaden. Veel van dezelfde hardlopers zweren ook in hun ijsbaden. De reden: ze doen het verkeerd.
Tijdens mijn training voor mijn eerste marathon besloot ik na een van mijn lange runs een ijsbad te proberen. Ik had veel goede dingen gehoord over hoe ijsbaden pijn kunnen verminderen en het herstel kunnen versnellen. Het klonk allemaal goed in mijn oren, dus ging ik ervoor.
Ik geloof ten onrechte dat je gewoon wat ijs in de kuip giet, het met water vult, stript, in de vriessoep blijft zitten zolang Nike Air Max 270 Damen je er tegen kunt en een snellere, sterkere loper te voorschijn komt. Niet zo veel.
Na 2 of 3 adembenemende minuten, liet ik me eindelijk in ijskoud water zakken tot aan mijn navel. Mijn huid rimpelde meteen en mijn benen begonnen snel te trillen. Rillingen verspreidden zich snel over mijn lichaam totdat mijn tanden klapperden en ik huiverde van top tot teen. Ik hield mijn armen Adidas Zx Flux Femme stevig tegen mijn borst en zat met elke spier in mijn lichaam gespannen en te beven voor wat voelde als een eeuwigheid. Alles onder de knie, het duurde slechts 12 minuten voordat ik het niet meer kon nemen en onhandig uit het bad en op de badkamervloer viel.
Je bent waarschijnlijk bekend met Birchbox (<affiliate link). Het is een maandelijks abonnement om schoonheidsproducten uit te proberen en het is geweldig.
Het bedrijfsmodel is gerepliceerd in een Nike Free 5.0 Womensgigantisch aantal verschillende ruimtes. Het belangrijkste van deze blog is echter dat er nu een vak voor hardlopers is!
Op de D.C. Half expo was ik een goede vriend en liep ik rond met Emily om te zorgen dat ze alle expo goedheid zag. Ik was al bekend met de meeste producten daar, maar toen stuitte ik op de Runnerbox-stand.
RunnerBox is een op abonnementen gebaseerde box voor Nike Air Max 270 Womens hardlopers, triatleten en andere actieve mensen. Het is een mini-schoenendoos gevuld met lopende producten, naar je voordeur gestuurd. Het heeft alles van energieproducten, gels, kauwproducten, eiwitshakes / supplementen, voedingsrepen, huidverzorging, tot veiligheidsproducten en andere leuke accessoires! Sommige producten zullen gloednieuw (maar persoonlijk getest) op de markt zijn, en sommige zullen beproefde en echte favorieten zijn. Met zoveel producten Nike Air Max Zero Damen die op de markt komen, laat het testen en testen aan ons over, we zoeken de beste en sturen ze naar u op!
Ze hebben drie verschillende vakken: een abonnement voor hardlopers, een abonnement voor triatleten en een grotere geschenkdoos. Het maandelijkse abonnement is $ 10 en de eenmalige dozen en tweemaandelijkse abonnementen zijn $ 20. Ik vond het een heel cool idee en vertelde Nike Air Max Command Mens de oprichter, Staci, dat ik graag een doos wilde proberen. Ze sloot me met een tweemaandelijkse doos en die zat vol met spullen!