Andere keren slaap ik 's nachts helemaal niet. De wereld is gewoon te vol met dingen om te doen en plannen te maken en plaatsen om naartoe te gaan en natuurlijk moeten ze natuurlijk allemaal nu, nu, meteen gedaan worden. Op die dagen ren ik ook, en ik kalmeer het hectische, zenuwachtige, trillen in mijn lichaam en mijn geest.
Maar hardlopen kan niet alles. Ik dacht altijd dat ik gewoon niet genoeg mijn best deed, dat er een magische afstand was die ik kon ontsluiten waar mijn gedachten en emoties soepel terug op hun plaats zouden komen. Het feit is dat ik nooit de trekkracht van mijn diepste Nike Air Max 720 Womens dieptepunten zal ontlopen, of de vrije val-terreur van mijn hoogste hoogtepunten. En dat is ok. Er zijn andere dingen - medicatie, therapie enz. - om met bipolair om te gaan. Want ja, de manier waarop ik de wereld ervaar heeft een naam. En hoewel het mij niet definieert, kan ik troost putten uit de wetenschap dat ik niet alleen ben.
Maar hardlopen is op zijn eigen manier herstellend. Het geeft me een reden om op te staan ??op de dagen dat ik gewoon levend ben en mijn tanden op scherp zet en op de dagen dat ik me te levendig voel; pijnlijk, verzengend, uitzinnig levend, het geeft me iets vast om vast te houden. Bij beide uitersten gaat het bij de run niet om tempo of afstand. In feite oefen ik mezelf dwingen om gemakkelijk te bewegen. Gezond genoeg zijn om altijd diep in een zoete run te kunnen wegzinken, betekent te veel Nike Air Huarache Dames om mijn lichaam op de lange termijn te verwoesten in ruil voor tijdelijk mentaal uitstel. Ik ben niet perfect, maar ik probeer het. Elke dag stap voor stap. En als ik in de diepte van een ultramarathon zit, nog uren en uren te gaan, weet ik dat ik door kan gaan. Omdat hardlopen inspannend is, is hardlopen een uitdaging, maar het is niet moeilijk. Vechten met je eigen geest is moeilijk. Je nutteloos voelen, walgen van jezelf, dat is moeilijk. Stemmen horen is moeilijk. Alleen bestaan ??kan moeilijk zijn. Maar hardlopen - dat is een keuze. Elke stap is een geschenk, een bewijs dat ik leef.
Als je denkt dat ik sarcastisch ben Nike Air Max Zero Donna op mijn blog, moet je eens zien hoe sarcastisch ik persoonlijk ben. Ik denk dat ik een dikke huid van sarcasme heb ontwikkeld toen ik te zwaar was om mijn diepe onzekerheid te verbergen. Ik ben nu niet zo onzeker, maar toch blijft het sarcasme hangen.
Mijn collega die naast me zit leest mijn blog graag en zij leest het graag hardop voor. Wat, weet je, helemaal niet gênant is. Er is niets waardoor u meer vraagtekens krijgt bij wat u schrijft dan iemand die het hardop voorleest. (Hallo Izzy!)
Ze las mijn blog vandaag en merkte dat ik sinds dinsdag niets meer had gepost.
"Wel, ik schrijf een gezondheids- / fitnessblog, en sinds dinsdag ben ik niet aan het sporten en ga ik elke avond uit voor een drankje."
Ik bedoel, daarom heb ik niet geblogd. Ik probeer nooit perfect te zijn in mijn gezondheid, of me te verbergen als ik het Nike Air Max 720 gewoon niet bij elkaar kan krijgen, maar het was weer een drukke week.
Maandag en dinsdag: Junior League-bijeenkomsten. (Waaronder wijn.)
Gisteren: 8 uur vergadering en dan 's avonds werkevenement met New Balance voor de Minimus-collectie