Zoek een race die alleen voor kinderen is, zodat ze het gevoel hebben dat dit hun eigen solo-prestatie is. In Ithaca hebben we de Tough Turtle Jr. Het is een enige hindernisbaanrace voor kinderen die door de Ithaca Children’s Garden loopt. Ik heb haar dit jaar aangemeld en ze kan haar opwinding niet bedwingen. Ze heeft me zelfs laten tellen Nike Air Max Jewell Donna hoeveel push-ups ze bijna elke avond kan doen, zodat ze klaar en sterk kan zijn. En ja, ze kan momenteel meer push-ups doen dan ik.
Het draait allemaal om het zaaien van een zaadje en het water geven met plezier en begrip. Laat je niet meeslepen. Als je kind er niet van geniet, begrijp dan Nike Air Max Tn Herren dat het misschien niet hun ding is (of hun ding op dit moment), en dat is goed. De snelste manier om het potentieel van uw kind om in de toekomst van hardlopen te houden, te onderdrukken, Nike Air Max 2017 Hombre is hen te dwingen het nu te doen wanneer ze dat niet willen. Zorg ervoor dat uw kind weet dat het oké is om u te vertellen of ze niet willen vluchten, en dat u in dat geval niet boos op hen zult zijn. Je moet dan die belofte nakomen om niet boos op ze te zijn, hoe teleurgesteld je ook bent.
Blijf een voorbeeld stellen van het plannen van je doelen en ze verpletteren met enthousiasme en passie; terwijl je je kind onderweg zo betrokken mogelijk houdt. Zelfs als je kind geen hardloper blijkt te zijn, zijn er zoveel levenslessen om te leren hoe je de paden ziet lopen.
Gisteravond werden Ashley en ik opgehaald door een autoservice en naar de Nike Air Max 270 React Damen helihaven vervoerd voor een avontuur, met dank aan Hershey, om de lancering van hun nieuwe luchtige Air Delight-chocolade te vieren. Hershey's Kisses zijn altijd al een van mijn favoriete Nike Air Max Sequent 2 Herren snoepjes geweest, dus ik was enthousiast om te zien wat ze in petto hadden, en natuurlijk was ik opgewonden voor de luchtavonturen.
Hardlopen met jongens is moeilijk. Hij schopte me serieus in mijn reet. Zo erg zelfs dat we mijn vriend Tiffany tegenkwamen terwijl ze weg was, en ze dacht dat hij mijn coach was. (Marc, kijk uit!) Ik zou zes mijl afleggen, maar ik had een verkeerde inschatting en we kwamen om 5.5 uur terug bij ons gebouw. Maar in iets minder dan 50 minuten, of een tempo van 8:59 (dat is snel voor mij voor meer dan 5 mijl), dus ik vond het goed.
Ik heb ze eindelijk terug. Ze zijn op zijn zachtst gezegd interessant. Ik ben ook teleurgesteld dat ze alleen fietsfoto's hebben gemaakt en geen hardloopfoto's (en ik denk dat ze geen zwemfoto's maken.) Eerlijk gezegd liet deze race een vreselijke smaak achter in mijn mond, Adidas Zx 700 Uomo en ik wil echt een goede inwisseling die niet te veel interfereert met marathontraining. Zo niet, dan ken ik een tri die ik volgend jaar zeker ga doen - de Franklin Lakes / Wyckoff tri! (Hometown tri.)