Wat je ook kiest, bereid je voor op de sfeer waarvoor je je hebt aangemeld - tijdens de training + als je de logistiek van het raceweekend plant.
Persoonlijk verhaal: Over het algemeen ben ik geen fan van de chaos die gepaard gaat met grote evenementen + het maakt niet uit hoe goed ze georganiseerd zijn. Ik vind het leuk om op racedag op te rollen zonder te benadrukken Nike Tanjun Damen over parkeren + er is iets kalmerends aan je bemanning die zonder een shuttle-rit bij de hulpposten aankomt. De Silverton Ultra staat op zijn derde jaar + de Nike Air Max Thea Damen lijst met deelnemers is nog steeds vrij klein, waardoor het een rustige race is op slechts een paar uur van mijn voordeur.
Bij het kiezen van je racelocatie is het waarschijnlijk een groot deel van de logistiek, evenals je trainingsplan. Houd dat allemaal in gedachten, maar denk ook na over het feit dat je urenlang buiten zult zijn. Vind een race die landschap en terrein biedt waar je blij van wordt. Als je geen fan bent van warm, vochtig hardlopen, is dit misschien niet het beste idee om je aan te melden voor Cruel Jewel in Georgia. Iemand die op zoek is naar bergachtige uitzichten en ruig terrein, moet een race als Cascade Crest bekijken.
Persoonlijk verhaal: Er waren Nike Air Max 270 Womens een paar races op tafel + ze waren allemaal in de bergen, omdat ik van ruig berglopen houd. Dus, hoe heb ik de Silverton Ultra gekozen? Het is in het San Juan-gebergte Nike Air Zoom Pegasus 34 Mens van de Colorado Rockies + die bergen zullen voor altijd een deel van mijn hart vasthouden. Ze zijn geweldig + ik weet dat ik er dol op zal zijn om te racen [misschien zelfs trainen ?!]
Deze is subjectief + is misschien niet zo belangrijk voor iedereen, maar het is het vermelden waard. Sommige races hebben een lange geschiedenis, zoals westerse staten. Anderen zijn nieuwe races die ons meenemen op nieuwe routes. Er is altijd iets dat een race-regisseur enthousiast maakt om een ??race te cre?ren, als je van het verhaal houdt, zoek het dan uit.
Alle races hebben ook een doel - vooral financieel gezien. Het is duidelijk dat de race-bestuurders het verdienen om geld te Nike Air Max 90 Uomo verdienen voor de enorme hoeveelheid moeite die ze steken in het cre?ren van veilige, vermakelijke + waardige races, niemand ontkent dat. Maar sommige races worden door grote bedrijven georganiseerd, waarbij uw racekosten de kosten van de race dekken en vervolgens winst voor het bedrijf worden. Nogmaals, er is niets inherent mis mee, maar het kan iets zijn dat u wilt overwegen voordat u zich aanmeldt voor een race.
Dus ik denk dat ik zaterdag (is dat het juiste werkwoord? Hardlopen?) Een triatlon doe.
Ik wou dat ik meer had voorbereid, maar de marathon is belangrijker voor mij, dus daar ben ik ok mee. Ik weet ook dat ik het uithoudingsvermogen heb om een ??duik van 400 meter + 13 mijl fietsen + 5 km hardlopen te doen.
Dat gezegd hebbende, wist ik dat het enige dat me meer voorbereid zou maken, een nieuwe race-outfit was. Na een Nike Cortez Femme ontmoeting vanmorgen met een man die in 2003 aan het bloggen was over eten, liep ik van Tribeca naar Union Square om te stoppen bij JackRabbit. Ik had oorspronkelijk alleen een fietsbroek gepland, maar ze hebben een triatlonverkoop en alle tri-uitrusting was er een kopen, een halve korting krijgen. Oh prima.