Bij het ingaan van deze Nike Air Pegasus 92 Womens race was ik vastbesloten om eindelijk goed te trainen. Afgelopen zomer heb ik twee races van 100 mijl met bloedarmoede voltooid, wat het gevolg was van onvoldoende brandstof. De races waren twee weken van elkaar verwijderd en de tol die het op mijn lichaam eiste was meedogenloos. Mijn lichaam was zwak en kwetsbaar tijdens en na deze gebeurtenissen. Ik voelde me emotioneel, constant moe, misselijk en eerlijk gezegd had ik niet veel plezier.
Ik moest sterk op mijn pacers vertrouwen om me mentaal door mijn races te loodsen. Onnodig te zeggen dat ik het deze keer goed wilde doen. Ik wilde eindelijk al mijn successen en mislukkingen gebruiken om een ??100 miler goed uitgevoerde en onafhankelijk af te maken. Helaas maakt het soms niet uit hoeveel we trainen of iets willen, Nike Air Max Thea Womens het maakt niet uit. Dat is de vreugde en de vloek van zo ver rennen. Er kan veel gebeuren en soms heb je er geen controle over, hoe goed je ook voorbereid bent. Net als in het leven worden gebeurtenissen in je schoot geworpen en het is aan jou hoe je leert omgaan.
Helaas ging ik verder naar de 100k-markering en besloot ik om veiligheidsredenen de stekker eruit te trekken. Ik kon niet ademen tijdens de beklimmingen en mijn inhalator verlichtte het niet. Even wilde ik huilen, maar toen herinnerde ik me dat dit een kans zou zijn om te groeien. Door de jaren heen heb ik gemerkt dat ik meer leer van mijn mislukkingen dan van mijn successen. Toen ik voor het eerst begon met hardlopen, werd ik geplaagd door blaren, waarbij ik constant mijn teennagels, strakke IT-banden, een geblesseerde achillespees, plantaire fasciitis, het onvermogen Adidas Ultra Boost Womens om "op de vlucht te blijven" en simpelweg die goede oude donder genaamd "leren lijden" leed. Deze problemen weerhielden me van het voltooien van vier races van 100 mijl, het maakte me gek.
Mijn hele leven was ik altijd succesvol geweest in wat ik ook had gedaan. Plotseling, met ultra hardlopen, kon ik niet bereiken wat ik wilde en het doodde mijn overdreven zelfverzekerde ego. Ik ontdekte dat het tijdens het rennen mijn zwakke punten en gebreken aan het licht bracht. Een kant van mij kwam naar voren die ik niet leuk vond, maar ik was te bang om toe te geven in het dagelijks leven ... Ik was eigenwijs en niet nederig. Elke keer dat ik niet klaar was, werd ik verder geduwd in een persoonlijke reis van groei en ontwikkeling. Ik begon mensen om me heen duidelijker te zien, meer empathie te hebben en te leren hoe ik een beter Adidas Superstar Femme persoon kon zijn, niet alleen voor anderen, maar ook voor mezelf.
Na een DNF is het gemakkelijk om de volgende dag wakker te worden en de lijst met wat-als-vragen te starten. Net alsof het gemakkelijk is om jezelf in de val te laten lopen door jezelf mentaal in elkaar te slaan als je faalt in iets in het leven. Misschien heb je niet de baan gekregen die je echt wilde, mislukte je bij een huwelijk, werd je weer van de middelbare school afgewezen, of bleef je gewoon vergeten je kinderen te lunchen ... wat ik ook heb, hoe meer ik faalde, hoe meer ik faalde leer hoe ik mijn zwakheden kan omzetten in krachtige krachten.
Ik gebruik mijn momenten van hopeloosheid, verlies of spijt om na te denken over wat ik heb, wat ik voel en hoe ik het wil gebruiken om mezelf in de toekomst te Nike Free Run 2 Femme verbeteren. Ik gebruik mijn DNF's om te leren hoe ik moet Adidas Ultra Boost Damen reageren de volgende keer dat ik in dezelfde situatie ben. Het is een constant leerproces om naar mijn lichaam en geest te luisteren. In het proces heb ik geleerd het onbekende niet te vrezen, maar het te omarmen. Om met mijn mislukkingen om te gaan, ze te erkennen, verder te gaan en vooral goed voor mezelf te zijn. Ik heb Orcas Island 100 misschien een paar weekenden geleden niet afgemaakt, maar ik kan met trots zeggen dat ik ben gegroeid.
Vandaag had ik een interview en toen ik mijn appartement binnenliep, was Tina erbij! Binnen twee minuten hadden we elk John Dalys in handen. Elk interview zou moeten eindigen met een van je favoriete mensen die van buiten de stad komen en wat Firefly-wodka. We praatten een tijdje voordat we naar Birreria gingen om Gabriela en Ashley Nike Air Max 2017 Dames te ontmoeten voor het avondeten.