De auteur werkt hard aan de beroemde Upper Walking Boss van Loon Mountain. PC: Michael Scott Een van de onderdelen van de race waar ik normaal gesproken klaar moet zijn om me te concentreren op positief praten en niet mentaal af te breken, is het begin. Ik begin langzaam en dat weet ik, maar ik weet ook dat ik nog steeds moeite heb tijdens een race. Ik weet dat die paniekerige, negatieve gevoelens in het eerste deel van de race opduiken. Ik weet dat ik me moet concentreren op positief praten en me moet concentreren op mijn eigen race. Het vergelijken van mijn start van de race met anderen zal me niet helpen mijn beste race te voltooien. Er is toewijding aan mentale kracht voor nodig om je te concentreren op positief denken, de omstandigheden van de race en je verwachtingen niet naar beneden te halen als Nike Air Force 1 Herren de uitvoering van je raceplan niet verloopt zoals verwacht.
Soms helpt glimlachen, ontspannen en genieten van de race me om beter te racen. Verwachtingen en doelen kunnen altijd veranderen, wie zegt dat uw verwachtingen en doelen vast moeten staan? Wie zegt dat je je niet kunt aanpassen aan de realiteit waarmee je wordt geconfronteerd? Is dat niet waar trailrunning om draait? Zich aanpassen aan de omgeving om ons heen, kleine aanpassingen maken voor elke rots, wortel en slang die we tegenkomen. Weer opstaan ??en blijven rennen na struikelen en vallen is een vast onderdeel van trailrunning. Als je genoeg op paden loopt, zul je op een of ander punt vallen. Trailrunning zit vol met onverwachte en verrassende momenten, dat is een van de redenen waarom trailrunning zo leuk en opwindend is. Het is moeilijk te accepteren dat de dingen Nike Air Max 180 Herren niet gaan zoals we van plan waren in een race, maar als je vooruit schiet, je focus verlegt en je aanpast aan je realiteit, zul je onverwachte of "rotsachtige" (ja-bedoelde woordspeling) momenten die je tegenkomt, overwinnen.
Zodra je de paden van de Wissahickon betreedt, vergeet je dat je eigenlijk in de stad Philadelphia bent. Dit park heeft een aantal van de grootste paden die rondlopen, omringd door natuurlijke schoonheid, historische monumenten en andere vriendelijke trailrunners. Er zijn meer dan 50 routes in het Wissahickon-park met verschillende terreinen, moeilijkheidsgraden en een prachtig landschap. De Wissahickon Creek loopt door de hele lengte van het park, dat is zeven tot acht mijl met enkele kleine watervallen. De Wissahickon maakt deel uit van het Fairmount Park System, dat wordt beschouwd als een van de grootste stadsparken van het land en de historische naam voor een groep parken Adidas Zx Flux Donna verspreid over de stad. Het is gelegen in het noordwestelijke deel van Philadelphia, ongeveer vijf en een halve mijl van het Art Museum, en is ingeklemd tussen twee buurten; Chestnut Hill en Manayunk, die beide geweldige restaurants, winkels en geschiedenis hebben. Een van de mooie aspecten van deze paden is dat je het hele jaar door kunt rennen, genietend van de natuurlijke veranderingen van de bomen, fauna en wilde dieren. Er zijn twee hoofdparkeerplaatsen, hoewel u kunt parkeren bij de verschillende trailheads met parkeren op straat.
Zoals je weet, heb ik hier zelf mee geworsteld sinds ik aan mijn nieuwe baan begon. Het toevoegen van een half uur woon-werkverkeer per enkele reis (ik liep altijd naar het werk of thuiswerk) komt neer op een extra uur woon-werkverkeer per dag. Dus ik heb moeten leren creatief te zijn met mijn Nike Air Max Tn Damen tijd en definitie van een training. Dit is wat ik heb geleerd: Alleen omdat het niet in je sportschool is, wil nog niet zeggen dat het geen training is. Trainingsvideo's zijn ook trainingen. Als je tijdens de lunch naar de sportschool gaat, is het heel goed mogelijk om een ??douche van drie minuten te nemen om af te spoelen en daarna het zweet uit je haar te f?hnen. (Is het de meest stijlvolle? Mm ... waarschijnlijk niet ... maar je moet doen wat je moet doen.) Je kunt je trainingen opsplitsen. Kun je niet in één keer 30 minuten of 40 minuten doen? Doe de helft in de ochtend en de helft voor de lunch of 's avonds of wat dan ook. Krachttrainingen zijn een geweldige lunchtraining, en je krijgt er ook geen superzweet van. Hoge intensiteit interval training. Niet meer dan 15-20 minuten intervallen op de StairMaster of de elliptische Nike Air Max 2017 Mujer trainer of de loopband.