Samen met 100.000 of meer mensen in het hele land, kreeg ik vorige week bezoek van Elvis. Hij kwam naar me toe op de cover van het afwijzingsmagazine van de London Marathon om me te vertellen dat het slecht nieuws was: wederom had ik geen plek gekregen in een marathon die vrijwel mijn voordeur passeerde.
Natuurlijk zijn er tal van andere Nike Roshe Run Damen marathons in het hele land - ik heb twee hele goede gedaan in Edinburgh en Brighton. Moet ik er volgend voorjaar een van doen of op zoek naar iets nieuws? Parijs is misschien leuk, of misschien Manchester.
Maar al snel, terwijl ik door racelijsten en beoordelingen bladerde, werd mijn hoofd afgewend van de eerste liefde voor marathonlopen en in de Nike Air Max 2017 Mujer richting van een nieuwe verleidster. Met een pijnlijk been waardoor de Marathon van Veneti? nog steeds in de lucht was en een nieuwe, snellere fiets op bestelling was er maar één ding voor: het was tijd om mijn triatlon op te zetten.
Het is misschien nog vrij ver weg (het is in mei volgend jaar), maar ik ben begonnen met mijn eerste triatlon in open water. Noem me kapitein scherp, maar ik heb deze week genoeg afwijzing gehad, dus toen ik een race vond die perfect voldoet aan de factuur Nike Air Pegasus 83 Mujer qua datum en locatie (niet qua zwemmen, fietsen en hardlopen), heb ik mijn creditcard sneller dan in een overval.
Maandagmiddag stelde dat gebruikelijke dilemma dat kantoormedewerkers in het hele land geconfronteerd: wat te krijgen voor mijn lunch. Het regende, het was ellendig en om mezelf op te vrolijken nam ik een enigszins onconventionele beslissing Nike Air Max 270 Damen om een ??fiets te kopen. Het was niet zo vullend als een broodje kaas, maar hopelijk gaat het wat langer mee. De winkelbediende was een beetje verbijsterd toen ik, toen ik vroeg of hij kon helpen, zei: "Ja, ik wil graag een fiets alsjeblieft" alsof ik net een tonijn stokbrood had besteld. Hij krijgt waarschijnlijk meer ‘Ik kijk gewoon - laat me met rust’ type klanten en ik ben meestal in dit kamp. Maar op maandag, gefrustreerd door gebrek aan rennen vanwege een probleem met mijn been, besloot ik de kogel te bijten.
Ik heb een fiets. Het is een hybride die is ontworpen voor woon-werkverkeer en hij is behoorlijk goed in dat werk. In de zes jaar dat ik het door de ruige straten van centraal Londen heb gegooid, langs geplaveide paden in Wapping en langs gravel jaagpaden, heeft het nog geen lekke band gehad. Maar het is niet erg snel - Nike Air Max 270 Womens of ik ben er niet erg snel in.
Op zaterdag nam ik het mee naar Hyde Park en fietste een paar ronden, somber dat ik op twee wielen zat in plaats van twee voet. Ik heb 20 mijl afgelegd en één (kleine) beroemdheid geobserveerd - het was een rijke jongen van Made in Chelsea, hoewel ik begin te denken dat hij misschien toch niet zo rijk is, rijdend omdat hij een Boris Bike was.
Omdat ik minder tijd besteed aan hardlopen, meer tijd in het zwembad om te zwemmen, en met de onthullingen van deze week door mijn zwemcoach, werd het tijd dat ik mijn paard upgrade en een nieuwe fiets kreeg. Omdat ik betrouwbaar ben ge?nformeerd dat dat is wat triatleten doen: ze geven geld uit dat ze niet aan hun sport hebben. Ik ben ook naar mijn eerste cyclusevenement gegaan om te bewijzen hoe serieus ik ben over deze triatlonfase - het gaat om bier en fietsen Nike Air Force 1 Dames dat volledig als een duathlon telt!
In tegenstelling tot mijn huidige fiets, is de nieuwe fiets een ‘racefiets’, wat betekent dat hij er behoorlijk slim uitziet, het heeft krullend paars stuur dat me rugpijn geeft om te reiken en smalle banden die na Nike Internationalist Damen elke revolutie lek raken. Waar kijk je niet naar uit? Het zal ook een paar weken duren om aan te komen - dus behoorlijk wat langer dan dat broodje kaas.