Het eerste wat me opviel toen ik ze opzette, was de lengte. Ik draag GEEN korte hardloopshort. Je zult me ??nooit zien in een joggingbroek uit de jaren 70. Gaat niet gebeuren. Ik kan ook niet rennen in lange shorts of basketbal shorts. Deze shorts hadden de perfecte lengte. Ik wou eigenlijk dat al mijn hardloopshorts dezelfde lengte hadden. Als ik stil sta gaan ze tot ongeveer halverwege de knie. Dat betekent dat als ik ren, ze boven de knie zitten, maar niet helemaal tot mijn bovenbeen. Niemand wil dat zien.
Het tweede wat me opviel was dat ze wat gewicht hadden. Ze zijn niet wat ik een "zware" short zou noemen, maar ze zijn absoluut geen "light" short. Ze werken perfect voor runs in San Francisco waar het koel genoeg kan zijn om broeken te overwegen, maar Nike Internationalist Damen zonnig genoeg om perfect te zijn voor korte www.dieliseusen.de broeken. Ik heb deze genomen op een paar 6-7 mijl runs en ze hebben geweldig gewerkt. Ik zou graag willen zien hoe ze het doen op wat langere afstanden. Het andere dat ik leuk vond, was dat deze een tweede kleur hadden toegevoegd over de bovenrug en langs de zijkanten. Het had ook een scherpe rode tekenreeks die echt opvalt. Dit was een van de belangrijkste kenmerken (ja, ik beschouw mode als een belangrijk kenmerk) van de shorts. Ik hou niet van hardloopbroeken in effen kleuren, dus deze zijn geslaagd voor de "oogboltest".
Mondetta Performance Gear was 3 voor 3 bij deze beoordeling. Ik heb genoten van het comfort, het uiterlijk en de stijl van alle drie de items. Ik heb ook bij verschillende gelegenheden complimenten ontvangen. Ik denk dat ik kan trekken van de "atleet look."
Bekijk Nike Free 5.0 Damen ook hun complete lijn heren- en dameskleding. Stijlen omvatten tops, bodems, jassen en pullovers. Ze hebben ook een wekelijkse en maandelijkse GET FIT GIVEAWAY die gratis toegankelijk is. Gooi je naam in de mix en scoor wat coole uitrusting.
Gisteravond stak ik mijn gewonde been op en keek naar de tv en het duurde niet lang voordat ik flickte van wat ik dacht dat ik zou moeten kijken (BBC4) naar wat ik wilde kijken, maar waar ik niet trots op was. 'Ben je fitter dan een gepensioneerde?' Op BBC3 ziet vier ongezonde Britten in hun late tienerjaren en begin 20s naar Amerika worden overgebracht om een ??week te leven met een paar superfit oudjes die hen op de proef stellen en hen vervolgens uitdagen voor een sportieve head-to-head. "21-jarige gebraden kipverslaafde Kevin Jay, 22-jarige luie Nike Air Max 97 Mujer parttime moeder Caroline Miller, 18-jarige Nike Air Max 90 Herren autoriteit-haten roker Jacqualine Oliver en 21-jarige lichaamsbewuste pizza-spottende Sean Ryan zijn hun werelden op hun kop zetten. "
We weten allemaal dat veel jonge mensen vandaag de dag ernstig ongeschikt zijn, dus het was geen verrassing om ze te zien worstelen om een ??lengte van een zwembad te zwemmen of niet in staat te zijn om één sit-up te voltooien, en het zorgde niet voor interessant kijken . En ik beoordeel ze niet - ik verdiende mijn Lazy-meisjestitel op de gemakkelijke manier, door heel weinig oefening te doen tot een paar jaar geleden. Maar wat me zo boeide aan dit programma was hoe superfit sommige van deze gepensioneerden waren. Ik heb dit jaar een marathon gelopen in een redelijk redelijke tijd en toch zou ik me zorgen maken over head-to-head in een 10K met 60-jarige Nike Internationalist Hombre Mari Matelski. Ik hoop dat ik op die leeftijd Nike Air Max 97 Womens de mijlen kan blijven halen.