Woordeloze woensdag is waarschijnlijk niet de bedoeling dat alle woorden zijn ... maar ik ben een loper, dus ik heb geen instructies goed te volgen. Dit zijn foto's die het resultaat zijn van het feit dat ik een 'hardloper' ben. In wezen ben ik naar deze locaties geweest omdat ik hardloop, hardloop of ontdekte omdat ik ... www.oteasturias.es wacht erop, hardlopen. Genieten.
Ik was verrast dat ik erin geslaagd om te lopen voor 20 minuten van gisteren, maar nog meer verbaasd dat ik niet strompelend rond vandaag. Elke vorm van oefening voor mij in het verleden betekende meestal een paar dagen wandelen zoals John Nike Air Max Sequent 2 Womens Wayne.
Wat nog zorgwekkender is, is dat ik voor nu geen spijt heb van het aanmelden voor die 10k en ik, durf ik te zeggen, er heel erg naar uitkijk om weer op de loopband te komen. Maar vandaag niet - ik denk niet dat de drie pinten die ik gisteravond had, me zouden helpen naar een andere PB.
Ik denk niet dat ik in gevaar om een ??van die mensen die verslaafd is aan uit te oefenen, maar ik kan een aantal voordelen te zien.
Ten eerste ziet mijn huid, die slechts twee jaar geleden in het midden van volwassen acne zat en nog enkele maanden geleden nog steeds Nike Roshe Run Womens uitbrak, er de beste uit die hij ooit heeft gehad. Ik ben mezelf dat dit een voordeel van regelmatige lichaamsbeweging te houden me gaan naar de sportschool - maar het heeft geen zin te maken: betere doorbloeding en dat alles.
Deze week belichten we muziekvideo's. Ja, deze Adidas Superstar Dames lopen songs, maar ik heb ontdekt dat het hebben van een visuele tijdens het luisteren naar muziek, vooral wanneer het lopen, kunt u helemaal vervoeren naar een andere plaats en tijd. Daar gaan we.
Something Old: dit zijn nummers die minstens 5 jaar oud zijn. Ik weet dat het niet te lang is om als oud te worden beschouwd, maar de muziekomzet gebeurt snel. Something Current: dit zijn nummers die het afgelopen jaar zijn uitgebracht. Ik weet het, maar je moet me hier wat speelruimte geven. Iets om te overwegen: dit zijn nummers die meestal niet op de radio te horen Nike Cortez Hombre zijn en die mogelijk afkomstig zijn van artiesten waar je nog nooit van hebt gehoord of die je hebt overwogen om naartoe te rennen. Dit is de wildcardcategorie, kan oud of actueel zijn.
Ik heb de video van het einde van SIX FEET UNDER gebruikt omdat ik dit nummer hiermee Nike Cortez Damen associeer. Als u de offici?le muziekvideo, SFU spoiler gratis versie wilt, klik hier. Deze serie finale is (IMO) de beste. einde. ooit. Ik verwelkom alle andere nominaties in de reacties, maar de show was geweldig en de seriefinale was ongelooflijk. Het is een traag nummer, Nike Air Max Thea Womens maar mijn tempo gaat omhoog en ik word gefixeerd door haar stem. Quotable: “Help, ik heb het opnieuw gedaan. Ik ben hier al vaker geweest. Ik heb mezelf vandaag weer pijn gedaan. En het ergste is dat er niemand anders de schuld heeft ”