Ik droeg een Garmin InReach-tracker voor elke kilometer. Het liet mijn vrienden en supporters een bonafide glimp zien van waar ik op elk willekeurig moment was. Maar het had zijn nadelen, zoals wanneer mijn vader het kleine gele pictogram te lang stil zou zien zitten, zou hij bellen om te weten wat er aan de hand was. Nike Air Pegasus 83 Femme Hij zou tegen ons schreeuwen omdat we mogelijk vermoord zijn of tegen me schreeuwen om mijn achterwerk weer in beweging te krijgen. Ik moet van mijn vader houden.
Mijn 61ste verjaardag gebeurde drie dagen binnen. Naarmate de dagen vorderden en weken werden, begon ik een grappig en verbazingwekkend iets op te merken op die drukke snelwegen en bergpassen. Ik realiseerde me dat hoe verder ik op mijn reis kwam, hoe sterker ik werd. Het duurde slechts 500 kilometer om in te trappen, maar ik klaag niet. Mijn 61-jarige lichaam paste zich aan!
Mensen vragen me vaak wat ik daar heb gegeten en gedronken. Het leuke van in de middle of nowhere zijn, vertrouwen op tankstationvoedsel is dat je alle regels voor ultra running, het speciale voedsel, hydratatieformules, enz. Kunt vergeten. Uiteindelijk wilde ik alles wat ik wilde eten er was echt Nike Internationalist Mujer eten. Eieren, broodjes, koekjes, lunchvlees gedumpt in een mooie doos gekookte instant aardappelen (mijn favoriet), samen met instant noodle soup en ingeblikte kip. Ik ben zelfs een McDonald's langs de route tegengekomen en had een grote, dikke cheeseburger! Yum! Zoete thee, ginger ale en water bleken de beste op de hydratatieafdeling te zijn en ik dronk er letterlijk liters van. De enige misselijkheid die ik ervoer, gebeurde al vroeg. We konden mijn lichaam gelukkig houden met echt voedsel en af ??en toe een zouttabblad. Om meer misselijkheid, vermoeidheid en hitte-uitputting af te weren, zou mijn bemanning graag het ijsshirt uitbrengen om mij te martelen. Hoezeer ik dat ding ook haat, ik moet toegeven dat het een leven veiliger is. We nemen een wandelshirt met lange mouwen dat in een koeler met ijswater zou worden gedompeld (Nike Air Max 270 Uomo steeds maar weer), bellen het nauwelijks uit en krijgen het op de een of andere manier op mijn lichaam. Werkte als een charme, maar moeder van God, dat was koud.
Er waren een aantal echt zware dagen daar. De hitte was groot en bereikte temperaturen van meer dan 100 graden. De rook en bosbranden hadden invloed op de route en soms op mijn vermogen om te bewegen. We moesten moeilijke beslissingen nemen over omleidingen onderweg met beperkte mobiele service en geen manier om de nieuwe route uit te breiden. Er waren delen waar de bugs zo erg waren, dat we dachten dat we ons verstand zouden verliezen. Op een keer was ik over de steilste, moeilijkste jeepweg opgestaan ??om aan de top van een berg en een camping aan Ollalie Lake in Oregon te komen. We waren zo opgewonden om een ??camping te hebben en niet een afslag langs de kant van de snelweg, maar de muggen waren zo slecht, het deed ons alles in twijfel trekken. Pure marteling.
Dit was mijn reis en mijn regels en ik gaf aan dat ik nergens in de auto kon rijden. Als we de nacht in een motel zouden doorbrengen, moest het aan het einde van de dagelijkse kilometerstand op de route zijn. Toen de deur van de bestelwagen zich in de Dalles uitstrekte of een lekke band kreeg in Bend, OF en de bemanning daarop moest passen, moest ik blijven bewegen. Vaak moesten we de nacht doorbrengen in het busje in zeer ge?soleerde of schetsmatige gebieden. Omdat ik in de bus moest slapen met alle ramen open tijdens de hete nachten vanwege alle insecten, veegde de baby douches af na een dag van 14 uur, alleen om op te staan ??en het helemaal opnieuw te doen, was altijd Nike Air Max 270 Dameneen traktatie.
Er waren tijden dat sommige van mijn oude verwondingen terugkwamen en me deden denken dat het voorbij was, maar er zou een nieuwe dag komen, samen met 800 mg ibuprofen, een inventieve nieuwe manier om letsel op te nemen en ik zou op de een of andere manier terugkomen op de weg om nog een dag te leven.
We hadden echter ook veel plezier. Als het erop aankwam, waren de enige zorgen die we hadden letterlijk om me gewoon vooruit te houden. Ik had Mt. Whitney staat op 7 augustus toe. Ik had een deadline.